حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری در پیامی در مورد حادثه تروریستی در کرمان تاکید کرد: هر چند در منطق نورانی اسلام و در سیره ی امام راحل عظیم الشان ،شهادت فوز عظمی و حسن عاقبت محسوب می شود اما لازم است متولیان امر در مجازات عاملان این حادثه تروریستی قاطعانه و به سرعت عمل نمایند تا درس عبرتی باشد برای همه ی آنان که چشم طمع به امنیت و آسایش این مرز و بوم دوخته اند.

به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری بدین شرح است:

 انا لله و انا الیه راجعون

در سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دست کینه توز استکبار جهانی و اسرائیل غاصب، از آستین مزدوران پلید و حقیرشان بیرون آمد و دهها تن کودک، زن و مرد بیگناه و بی دفاع  دیار کریمان را در گلزار شهدا به خاک و خون کشید.

هر چند در منطق نورانی اسلام و در سیره ی امام راحل عظیم الشان ،شهادت فوز عظمی و حسن عاقبت محسوب می شود اما لازم است متولیان امر در مجازات عاملان این حادثه تروریستی قاطعانه و به سرعت عمل نمایند تا درس عبرتی باشد برای همه ی آنان که چشم طمع به امنیت و آسایش این مرز و بوم دوخته اند.

به روان پاک شهیدان مظلوم و بی گناه گلزار شهدای کرمان و به روح سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و به روان پاک و مطهر امام خمینی (س) درود فرستاده و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و برای بازماندگان شهداء صبر و اجر مسئلت می نمایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.