گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

زاکانی: در مسیر استقرار یک زباله‌سوز شش هزار تنی برای تهران هستیم/ واکنش شهردار تهران به انتقادات از حصارکشی دور تئاتر شهر

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، به جماران گفت: در مسیر استقرار یک زباله‌سوز شش هزار تنی برای تهران هستیم که آلایندگی صفر را دارد.

شهردار تهران با اعلام اینکه در مسیر استقرار یک زباله‌سوز شش هزار تنی برای تهران هستیم ، ابراز امیدواری کرد که سال آینده آلودگی هوای کمتری خواهیم داشت.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص اقدامات شهرداری تهران برای کنترل آلودگی هوا، اظهار داشت: آلودگی هوای تهران جنبه‌های مختلفی دارد که ما داریم در عمده آنها گام‌های بلندی را بر می‌داریم تا آلاینده‌ها از بنیان و اساس کاهش پیدا کند.

شهردار تهران افزود: در مسیر استقرار یک زباله‌سوز شش هزار تنی برای تهران هستیم که آلایندگی صفر را دارد. از این جهت اقتضائاتی که به آلایندگی گازی و ایجاد شرایطی می‌انجامد که وضع نامطلوبی برای تهران دارد، در آینده مرتفع خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه جنبه ایجابی و سلبی را با هم داریم، تصریح کرد: با این روند ان شاء الله سال آینده آلودگی هوای کمتری خواهیم داشت.

زاکانی در پاسخ به سؤالی در خصوص حصارکشی دور تئاتر شهر، گفت: عده‌ای از خود هنرمندان عزیز و وزارت ارشاد تأکید داشتند که بتوانند جنبه‌های تاریخی، هنری و اقتضائاتی که هست را در آن محیط صیانت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.