گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در حاشیه جلسه دولت؛

وزیر دفاع به جماران خبر داد: موشک پدافندی آرمان هفته آتی رونمایی می شود

موشک پدافندی آرمان در هفته آتی رونمایی خواهد داشت. این موشک که قابلیت بالایی دارد، برخوردار از سامانه راهکنشی است که تلفیقی از چند سامانه است. این موشک پدافندی تا برد 150 کیلومتر را می تواند بزند و سرعت عملیاتی بالایی دارد که به همین دلیل حتما نقش توانایی بالایی در کشور خواهد داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی از موشک پدافندی آرمان در هفته آتی خبر داد.

امیر محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، با اشاره به بازدید رهبر معظم از نمایشگاه نیروی هوافضای سپاه گفت: دست آوردهای هوافضای سپاه، دست آوردهای شگرف و ویژه ای بود. زحمت های زیادی در سالهای گذشته کشیدند تا این کارهای بزرگ را انجام بدهند که منجر به خوشحالی مقام معظم رهبری شدند.

وی ادامه داد: این دست‌آوردها حتما ایجاد بازدارندگی خواهد داشت و در ارتقای توانایی کشور از اهمیت به سزایی برخوردار خواهد بود.

وزیر دفاع تصریح کرد: هوافضای سپاه و وزارت دفاع قطعا دست‌آوردهای زیادی خواهند داشت، ولی با توجه به شرایط، امکان گفتن این دست‌آوردها امکانپذیر نیست، اما با توجه به شرایط حتما رونمایی خواهد شد.

امیر آشتیانی گفت: موشک پدافندی آرمان در هفته آتی رونمایی خواهد داشت. این موشک که قابلیت بالایی دارد، برخوردار از سامانه راهکنشی است که تلفیقی از چند سامانه است. این موشک پدافندی تا برد 150 کیلومتر را می تواند بزند و سرعت عملیاتی بالایی دارد که به همین دلیل حتما نقش توانایی بالایی در کشور خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.