حجت‎الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س)، گفت: ضبط اسناد و آرشیو در سیستم مرجعیت مغفول مانده است. اگر بیوت علما از ابتدا به ثبت و ضبط این اسناد پرداخته بودند خیلی از مشکلات تاریخی امروز پیش نمی‌آمد به عنوان مثال اگر اسناد مکاتبات آخوند خراسانی ثبت شده بود بسیاری از نقاط تاریک مشروطه امروز روشن بود.

حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری  مدیر کل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) قم به همراه اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش وکلای شرعی امام خمینی(س) با آیت‌الله سید جواد شهرستانی  دیدار کردند.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس کمساری، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گفت: همایش وکلای شرعی امام خمینی(س) در پی شناسایی و جمع‌آوری اجازات امام است و بحمد الله تا به امروز حدود 1200 اجازه از امام خمینی(س) جمع آوری شده است. 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نیز ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار، گفت: جمع آوری اسناد و ضبط و نگهداری دقیق آنها از جمله مسائل بسیار مهمی است که بحمد الله شما توفیق آن را پیدا کرده‌اید که اجازات امام را ثبت و ضبط کنید. ضبط اسناد و آرشیو در سیستم مرجعیت مغفول مانده است. اگر بیوت علما از ابتدا به ثبت و ضبط این اسناد پرداخته بودند خیلی از مشکلات تاریخی امروز پیش نمی‌آمد به عنوان مثال اگر اسناد مکاتبات آخوند خراسانی ثبت شده بود بسیاری از نقاط تاریک مشروطه امروز روشن بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.