«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق با توجه به انتشار اخباری درباره به پایان رسیدن آب و دارو و غذا و نیازهای معیشتی در نوار غزه که خبر از فاجعه انسانی سخت می‌دهد، جهانیان را به کارزار امدادرسانی انسانی فوری فرا خواند و برای مردم مقاوم غزه آرزوی صبر و پیروزی کرد.​

به گزارش جماران؛ «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی گفت: اهالی مقاوم و صبور ما در حصار شهر غزه در نتیجه محاصره زمینی و دریایی سختی که رژیم اشغالگر صهیونیستی بر آنان تحمیل کرده گرفتار شده‌اند.

وی با اشاره به حملات شدید هوایی رژیم اشغالگر ادامه داد: رژیم صهیونیستی شهر غزه را به شهری ویرانه بر اساس معیارهای انسانی معاهده‌های بین‌المللی تبدیل کرده و مردم غزه در شرایط انسانی دشوار به سر می‌برند.

حکیم بار دیگر خواستار اقدام جدی و مسئولانه شورای امنیت و سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب و دیگر نهادهای دینی و سیاسی و انسانی در سطح جهان شد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق از همگان خواست که به مسئولیت خود برای نجات مردم غزه عمل و برای متوقف کردن تنش از سوی اسرائیل تلاش کنند.

حکیم همچنین با توجه به انتشار اخباری درباره به پایان رسیدن آب و دارو و غذا و نیازهای معیشتی در نوار غزه که خبر از فاجعه انسانی سخت می‌دهد، جهانیان را به کارزار امدادرسانی انسانی فوری فرا خواند و برای مردم مقاوم غزه آرزوی صبر و پیروزی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.