یادگار امام بر بزرگداشت مرحوم صنیع خانی توسط موسسه همیاران رشد نازی آباد و خانواده ایشان تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی عصر روز شنبه با حضور در منزل مرحوم سردار مهندس سیدعلی صنیع خانی، با همسر، برادر، فرزندان و سایر اعضای خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار جماران، در این دیدار سیدحسن خمینی با تجلیل از مقام و ویژگی های شخصیتی مرحوم صنیع خانی، او را انسانی مخلص، شفاف، بی ریا و مورد احترام مردم توصیف کرد که ثبات عقیده داشت و برای آن هزینه هایی هم داد.

یادگار امام با آرزوی علو درجات آن مرحوم تاکید کرد، برای بزرگداشت او باید کارهای شایسته ای توسط موسسه همیاران رشد نازی آباد و خانواده ایشان انجام شود.

وی هم چنین پرسش هایی را در مورد بیماری مرحوم صنیع خانی پرسید که برادر و پسر ارشد ایشان، توضیحاتی را از فرایند بیماری و عمل جراحی و بستری شدن وی بیان کردند.

یادگار امام در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی نیز حضور داشت، در پاسخ به درخواست یکی از فرزندان مرحوم صنیع خانی برای عملی شدن یکی از آرزوها و ایده های پدر جهت راه اندازی موسسه خدمات رسانی و توانبخشی به سالمندان، این امر را با توجه به پیرشدن جمعیت کشور، مهاجرت ها و تنهایی سالمندان بسیار مهم و اساسی دانست و برای همکاری و مساعدت اعلام آمادگی کرد.

در بخش دیگری از این دیدار به موسسه همیاران رشد نازی آباد و تاسیس و فعالیت این نهاد مدنی اشاره شد که در این زمینه هم سید حسن خمینی گفت: مرحوم صنیع خانی از معدود کسانی بود که در نازی آباد باقی ماند و خدمت کرد که در مورد این موسسه هم چند بار با من صحبت کرد و اکنون هم در این زمینه ما آماده همکاری و کمک هستیم.

سید حسن خمینی در این دیدار همچنین جویای احوال پدر مرحوم صنیع خانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.