در بخشی از پیام خانواده زنده یاد سیدعلی صنیع خانی از یادگاران دفاع مقدس آمده است: سفر ناگهانی و دور از انتظار پدر، غم سنگینی را بر ما تحمیل نمود، اما از همان نخستین لحظه ها، همدلی و هم زبانی های عزیزان اهل معرفت و حضور در مراسم ها و برنامه های تشیع و خاکسپاری و ختم و یادبود، از این سنگینی کاست تا شانه هایمان را برای بار مسئولیتی که پس از پدر باید بر دوش بکشیم آماده کنیم.

به گزارش جماران؛ متن پیام خانواده زنده یاد سیدعلی صنیع خانی بدین شرح است:

فقط نام و عمل نیک است که ماندگار می ماند

آسمانی شدن سیدی اهل معرفت و اخلاق و اهل علم و عمل که ستون زندگی خانواده و اقوام و دوستان و همراهان بود قابل تحمل نیست، اگر نباشد این رسم همدلی و اگر نبود این همراهی و همگامی.

سفر ناگهانی و دور از انتظار پدر، غم سنگینی را بر ما تحمیل نمود، اما از همان نخستین لحظه ها، همدلی و هم زبانی های عزیزان اهل معرفت و حضور در مراسم ها و برنامه های تشیع و خاکسپاری و ختم و یادبود، از این سنگینی کاست تا شانه هایمان را برای بار مسئولیتی که پس از پدر باید بر دوش بکشیم آماده کنیم.

شایسته است از همه عزیزان که با قلم ها و قدم هایشان موجبات تکریم از مقام این سید بزرگوار و تسکین خانواده و بستگان بویژه پدر داغدار و همسر سوگوار و دختران و پسران و خواهران و برادران و دامادها و سایربستگان را فراهم آورده اند صمیمانه و متواضعانه و خالصانه به سبک و مرام پدر سپاسگزاری کنیم.

امیدواریم به برکت این حضور و همراهی، ذهن ها سرشار از معرفت و دل های مملو از عشق به خدمت شود و ما هم لیاقت جبران الطاف عزیزان را داشته باشیم و توفیق ادامه راه پدر و پایبندی به سبک و فلسفه زندگی آن عزیز سفرکرده را بدست آوریم.

خاندان صنیع خانی

14 شهریور 1402

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.