گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

ماجرای آشنایی دختر 19 ساله اهل بوسنی با امام خمینی(س)

یک دختر 19 ساله اهل سارایوو بوسنی در بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان این کشور از حسینیه جماران، ماجرای آشنایی خودش با امام خمینی را روایت کرد.

پایگاه خبری جماران: جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان کشور بوسنی از بیت امام خمینی(س) و حسینیه جماران بازدید داشتند و یک دختر 19 ساله به نام مریم از میان آنها به خبرنگار جماران گفت که می‌خواهم داستان آشنایی خودم با امام را بگویم. در سفری به تونس عکسی انداختم که دستم را بالا گرفته بودم. این عکس را نگه داشتم و برای دوستانم در فضای مجازی فرستادم و یک آقایی گفت معمولا امام خمینی(س) این طوری دستش را بالا می‌گرفت. گفت امام خمینی(س) وقتی از پاریس به تهران آمد و با یک بلند کردن دست جمعیت را ساکت می‌کرد.

وی افزود: آن موقع من خیلی امام خمینی(س) و شخصیت ایشان آشنایی نداشتم. این قضیه تقریبا برای 10 ماه پیش است و بعد جست‌وجو کردم و برای من خیلی جالب است که بعد از 10 ماه خانه و عکس‌های امام را می‌بینم. حس می‌کنم امام من را دعوت کرده است. کلا کارهای خدا برای ما عجیب است. یعنی تقدیری که خدا برای ما در نظر گرفته را خیلی سخت می‌توانیم متوجه شویم و شاید بعدها متوجه شویم.

این بازدیدکننده حسینیه جماران اظهار داشت: شخصیتی مثل امام خمینی(س) آنقدر بزرگ و عظیم است و متعلق به خیلی وقت پیش هم نیست و تقریبا یک شخصیت دوران معاصر است و لذا ما باید از شخصیت ایشان درس بگیریم. بینش ایشان نسبت به دشمنان اسلام و عوامل خارجی استعمارگر را باید الگو بگیریم. بالأخره امام خمینی(س) یک فرد بود و به شرایط و قدرتی می‌رسد که مثلا با حرکت یک دست شش میلیون نفر را ساکت می‌کند، دلیل و داستانی دارد. پس هر شخصی پتانسیل بالایی دارد و مهم این است که بتواند آن پتانسیل را پیدا و از آن استفاده کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.