محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم گفت: ما در یک کشتی هستیم، با هم پیش می‌رویم، موفقیت مجلس، موفقیت دولت است و موفقیت دولت، موفقیت مجلس. اینگونه تعارض و قطبی سازی ایجاد نکنیم.

به گزارش خبرنگار جماران؛ سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم و مخالف استیضاح وزیر صمت در جلسه علنی امروز گفت: چرا به دلیل برخی مسائل، مجدداً مجلس را در چالش این چنینی قرار می دهید؟ اگر استیضاح حق مجلس است که کاملا درست است، اما اجازه دهید مسائل دیگر نیز مطرح شود

ما در یک کشتی هستیم، با همه پیش می‌رویم، موفقیت مجلس، موفقیت دولت است و موفقیت دولت، موفقیت مجلس. اینگونه تعارض و قطبی سازی ایجاد نکنیمو

وقتی وزیری استیضاح می شود، یا وزیر باید پاکدست نباشد و خطایی از وی سرزده باشد، یا وزیر کم کار باشد، یا در ارزیابی شاخص‌های عملکرد موفق نبوده باشد.

آقای فاطمی امین و معاونانی که وی انتخاب کرده، همه پاکدست هستند و با فساد تا مرحله جان مقابله می کنند، همان گونه که یکی از معاونان وی به همین دلیل ۲۰ روز بستری بود.

استیضاح کنندگان، مخالفان استیضاح، حاضران در این جلسه و نمایندگان غایب تصدیق می کنند نه برای جلوگیری از استیضاح وزیر و دولت خودرویی دادند و نه کسی برای انصراف از استیضاح خودرویی گرفته است. البته انتظار داشتیم که هیات رئیسه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بیانیه صادر شده در مجلس را قرائت کنند.

 البته مضمون این بیانیه تصدیق می‌کند که نه برای استیضاح کسی خودرویی گرفته و نه خودرویی داده شده است.

ما مشکلات را نفی نمی‌کنیم، گرانی و تورم وجود دارد و مردم از این موضوع گلایه مند هستند، اما باید به دنبال ریشه‌ها و عوامل موضوع باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.