گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران مطرح کرد: هراس سران رژیم صهیونیستی از نابودی این رژیم

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، به جماران گفت: اختلافات حزبی، فکری، مذهبی و خیلی اختلافات دیگر داخل این رژیم وجود دارد که نخست وزیران سابق رژیم صهیونیستی، شخصیت‌های امنیتی و حتی استادان دانشگاه به این امر اذعان دارند و تأکید کرده‌اند که اگر روند حوادث به همین منوال در رژیم صهیونیستی پیش برود، در آینده شاهد ویرانی رژیم صهیونیستی خواهیم بود و ممکن است این رژیم در آینده به یک نقطه غیر قابل برگشت برسد و خود به خود از بین برود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با اشاره به اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: اختلافات حزبی، فکری، مذهبی و خیلی اختلافات دیگر داخل این رژیم وجود دارد که نخست وزیران سابق رژیم صهیونیستی، شخصیت‌های امنیتی و حتی استادان دانشگاه به این امر اذعان دارند و تأکید کرده‌اند که اگر روند حوادث به همین منوال در رژیم صهیونیستی پیش برود، در آینده شاهد ویرانی رژیم صهیونیستی خواهیم بود و ممکن است این رژیم در آینده به یک نقطه غیر قابل برگشت برسد و خود به خود از بین برود.

ناصر ابوشریف در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص وضعیت رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: الآن اسرائیل دچار بحران داخلی است اما مسأله قوه قضائیه مسأله اساسی نیست. بلکه حدّ فاصلی میان دو دیدگاه در داخل رژیم صهیونیستی یعنی دیدگاه چپ‌گرایان و بنیانگذاران اولیه رژیم صهیونیستی و دیگری راست‌گرایان است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران تصریح کرد: چپ‌گرایان و بنیانگذاران اولیه رژیم صهیونیستی تلاش زیادی کردند که این رژیم تشکیل شود و پرچمدار قوه قضائیه و در واقع پرچمدار تشکیل این رژیم هستند. در نهایت قوه قضائیه مسئول و حاکم تمام قوانین است. اما دولت جدید رژیم صهیونیستی راست‌گرا است که با همدیگر منسجم نیستند، اکثریت را هم ندارند و از ائتلاف مذهبیون تشکیل شده‌اند و هدفشان این است که دادگاه عالی رژیم صهیونیستی را تحت سیطره قوه مجریه قرار بدهند.

وی افزود: چپ‌گرایان معتقدند اگر این اتفاق بیفتد رژیم صهیونیستی به طرف دیکتاتوری می‌رود؛ یعنی نخست وزیر همه کاره می‌شود و بر همه چیز سیطره پیدا خواهد کرد. اختلاف بر سر این است، ولی واقعیت این است که این یکی از اختلافات است. اختلافات حزبی، فکری، مذهبی و خیلی اختلافات دیگر داخل این رژیم وجود دارد که نخست وزیران سابق رژیم صهیونیستی، شخصیت‌های امنیتی و حتی استادان دانشگاه به این امر اذعان دارند و تأکید کرده‌اند که اگر روند حوادث به همین منوال در رژیم صهیونیستی پیش برود، در آینده شاهد ویرانی رژیم صهیونیستی خواهیم بود و ممکن است این رژیم در آینده به یک نقطه غیر قابل برگشت برسد و خود به خود از بین برود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.