سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ما امسال دیدم که محور مقاومت قدرتمند و با انسجام به میدان آمده است. مقاومت روز افزون در کرانه باختری فلسطین از مهمترین تحولات سال جاری است.

به گزارش جماران؛ دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که جهان به سمت نظام جهانی چندقطبی حرکت می‌کند که به معنای پایان هژمونی تک قطبی آمریکا است.

سید حسن نصرالله امروز (پنجشنبه) در سخنانی گفت: امسال شاهد شکست پروژه های تروریسم و تجاوز و آغاز استقبال کشورهای منطقه از گزینه‌های آتش‌بس و گفت‌وگو بودیم.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت، حرکت به سمت حل‌و فصل مشکلات فیمابین به بستن درهای فتنه و درگیری‌های داخلی که دشمن بر روی آنها حساب باز کرده کمک خواهد کرد.

نصرالله ادامه داد: این تفاهم‌ها بر روی پروژه های عادی سازی تاثیر خواهد گذاشت

نصرالله گفت: روز به روز تأکید می‌شود که زنده نگه داشتن روز جهانی قدس بخشی از نبردی است که امت ما به منظور آزادسازی فلسطین به راه انداخته‌اند.

وی افزود: در سطح داخلی رژیم موقت صهیونیستی و فلسطین شاهد تحولاتی هستیم که این تحولات به نظرم به شکل مثبتی به نفع نبرد طولانی مدت ما در محور مقاومت با طرح صهیونیست‌ها و هژمونی آمریکا در منطقه است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: ما امسال دیدم که محور مقاومت قدرتمند و با انسجام به میدان آمده است. مقاومت روز افزون در کرانه باختری فلسطین از مهمترین تحولات سال جاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.