گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

نیک‌بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: سریال مسمومیت دانش‌آموزان کار زنجیره‌ای و از پیش تعیین شده است/ می‌خواهند کشور را به حاشیه ببرند/ نگاه طالبان سازی نه در دولت و نه در آموزش و پرورش نیست

جواد نیک‌بین نماینده مردم خراسان رضوی با رد ارتباط اتفاقات اخیر با طالبان‌سازی، به خبرنگار جماران گفت: این اتفاقات به افغانستان و طالبان ارتباطی ندارد. نگاه طالبان سازی نه در دولت و نه در آموزش و پرورش نیست و تکذیب می کنم.

جواد نیک‌بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص داستان سریالی مسمومیت دانش‌آموزان دختر به خبرنگار جماران گفت: در اینکه یک مجموعه کار زنجیره‌ای و از پیش تعیین شده است شکی نیست و به نظرم قصد اصلی از این کار آشوب و بلوا در مدارس است تا کشور را به حاشیه ببرند و انشاالله رفع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاقات در راستای زن زندگی آزادی است، گفت: نمی‌توانم بگویم در راستای آن جریان است اما بی‌ربط به آن نیز نیست.

نماینده مردم خراسان رضوی با رد ارتباط اتفاقات اخیر با طالبان‌سازی، تصریح کرد: این اتفاقات به افغانستان و طالبان ارتباطی ندارد. نگاه طالبان سازی نه در دولت و نه در آموزش پرورش نیست و تکذیب می کنم.

وی در خصوص نقش رسانه در روزهای اخیر افزود: رسانه در ایران ضعیف است و مشکل ما هژمونی و دنیای رسانه و پول غرب است و رسانه زیرساخت‌های گران‌قیمتی می‌خواهد که ما نداریم.

نیک بین در پایان از تعطیلی مدارس گفت: با اتفاقی که در چند مدرسه افتاده است که نمی‌توان تمام مدارس را تعطیل کرد! تعطیل کردن خود بحران ایجاد میکند و این دولت است که باید امنیت مدارس را حفظ کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.