قالیباف رییس مجلس خطاب به میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: متن را صبح خوانده و به آن اشاره کردم ۴۰۰ همت مغایرت ایجاده شده است، واقعا تعجب میکنم، مگر ما مکلف هستیم که هر چه دولت گفت را تصویب کنیم و مغایرت نباشد، سقف باید رعایت شود اما ممکن است مغایرت باشد.

به گزارش خبرنگار جماران؛ مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1402 کل کشور، در توضیح صحبت‌های خود در نشست صبح امروز درباره اینکه «مجلس از صبح 400 هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است»، گفت: تمام تلاش ما این است که تعامل خوبی با کمیسیون تلفیق و نمایندگان داشته باشیم و هرجا ضرورت داشته که جواب مثبت دهیم چنین جوابی هم داده‌ایم و هرجا احساس کردیم مخاطره‌ای وجود دارد اشاره کرده تا تصمیم درستی گرفته شود. 

میرکاظمی اضافه کرد: ما هر روز تغییرات لایحه را ثبت می‌کنیم و چند روز یکبار هم گزارش می‌دهیم ضمن آنکه من نگفتم ناترازی بلکه گفتم، مغایرت با لایحه را هر روز ثبت می‌کنیم و حتی اگر رئیس مجلس اجازه دهد می‌توانیم آن را منتشر کنیم تا در اختیار نمایندگان قرار گیرد. لازم به تاکید است عددی که من اشاره کردم 443 همت مغایرت با لایحه دولت است و کلمه ناترازی را به کار نبردم. 

از آنجا که رسانه ها از عنوان ناترازی استفاده کرده‌اند باید تاکید کنم مغایرت با ناترازی بسیار متفاوت است لذا باید بگویم که رسانه‌ها بدانند عدد مذکور مغایرت با لایحه داشته نه ناترازی. 

و در ادامه قالیباف خطاب به میرکاظمی گفت: متن را صبح خوانده و به آن اشاره کردم ۴۰۰ همت مغایرت ایجاده شده است، واقعا تعجب میکنم، مگر ما مکلف هستیم که هر چه دولت گفت را تصویب کنیم و مغایرت نباشد، سقف باید رعایت شود اما ممکن است مغایرت باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.