مراسم روز پاسدار با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و سردار فتح الله جمیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه جماران برگزار شد.

مراسم روز پاسدار، پیش از ظهر امروز(جمعه 5 اسفند ماه) همزمان با ولادت امام حسین(ع)، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و جمعی از پرسنل یگان حفاظت جماران و حرم امام خمینی(س)، در حسینیه جماران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جماران، در این مراسم سردار فتح الله جمیری، فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی سخنانی گفت: یادم می آید که شهدای ما آن زمان دست و پا می زدند که خودشان را به جماران و این حسینیه برسانند و گاهی فرصت نمی شد که انسان از خیابان های اصلی نزدیک حسینیه جلوتر بیاید؛ یعنی بعضی ها راضی بودند که با آن فاصله هم به حسینیه جماران نزدیک شوند؛ تا چه رسد که وارد حسینیه شوند و زیارت امام عزیز را داشته باشند.

وی تأکید کرد: این مکان بسیار مقدس است؛ چون تمام معادلات دنیا در اینجا تغییر کرد. یعنی زمانی که دیگر صحبتی از دین و دیانت نبود و می گفتند اسلام دیگر نمی تواند پاسخگوی بشر باشد و باید کنار برود و فقط بحث سرمایه داری و کمونیسم است و اسلام برای دوران قبل بود، امام عزیز ما گرد و غبار را از چهره اسلام پاک و اسلام ناب محمدی(ص) را معرفی کرد.

سردار جمیری افزود: ما توان داریم ولی همه کارها از خداوند باری تعالی است. یعنی قدرت، توان، نگهبانی و موفقیت سپاه به خاطر اخلاص پاسداران ما است. هرچه ما و شما داریم در نگهبانی انجام می دهیم قدم اولی است که باید برداریم تا خداوند هم عنایت بفرماید. البته بعضی ها همین یک قدم هم قبول ندارند و می گویند همه چیز برای خداوند است. حالا فرض می کنیم که آموزش، تکنیک، تاکتیک، اطلاعات و هوشیاری قدم اول است و باید اینها را داشته باشیم تا کار جلو برود، اما همه چیز کار خدا است.

به گزارش خبرنگار جماران، فرمانده یگان حفاظت جماران و حرم امام خمینی(س) نیز در این مراسم طی سخنانی روز پاسدار را تبریک گفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.