سید ابراهیم رئیسی رئیس‌‌جمهوری در جمع بانوان یزدی به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) با بیان اینکه «بسیاری از خانم ها شاید حجاب کاملی ندارند اما دلداده آرمان‌های انقلاب هستند»، افزود: آنچه رهبری در این‌باره فرمودند، فصل‌الخطابی برای همه دلدادگان انقلاب است.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور با بیان اینکه امروز زنان کشورمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی نقش‌آفرینی بسیار ارزشمندی دارند، اظهار داشت: به همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف کشور، نه توصیه که تاکید می‌کنم حتما از دیدگاه‌ها و نظرات زنان و دختران کشورمان که در کسوت استاد، دانشجو و دانش‌آموز هستند، بهره بگیرند.

سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر دولت مردمی به استان یزد، در مراسم ویژه جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، با تبریک این مناسبت به همه زنان عالم و بانوان کشورمان و همه آحاد بشر گفت: در این مراسم درخواستی مطرح شد مبنی بر اینکه در مجامع تصمیم‌گیر نقش بانوان بیشتر دیده شود و به زنان برای ایفای نقش‌های اجتماعی و مدیریتی بیشتر میدان داده شود که این خواسته به حقی است.

رئیس جمهور با تاکید به همه دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در کشور برای توجه بیشتر به ظرفیت‌های بانوان کشور افزود: زنان کشورمان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و تولیدی نقش و سهم بسیار ارزشمندی دارند که این نقش‌آفرینی‌ها همراه با فرهیختگی، علم و دانش است و دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف باید حتما از تجارب و نظرات ارزشمند این بانوان بهره بگیرند.

رئیسی اظهار داشت: به همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف کشور، نه توصیه که تاکید می‌کنم حتما از دیدگاه‌های زنان و دختران کشورمان که در کسوت استاد، دانشجو و دانش‌آموز هستند بهره بگیرند.

رئیس جمهور در ادامه به طرح موضوع پایین بودن سرانه امکانات ورزشی بانوان در یزد اشاره و تصریح کرد: وقتی در این‌باره از استاندار یزد سوال پرسیدم ایشان تاکید کرد که در مصوبات سفر دوم دولت به استان یزد اعتبارات خوبی برای توسعه اماکن و مراکز ورزشی ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

خبر تکمیل می‌شود ... .

حجم ویدیو: 5.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:49
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.