آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: امام خمینی(س) روح الله زمان است و توصیه می کنم شرق و غرب و پیروان همه ادیان آثار وجودی و آثار قلمی ایشان را مورد مطالعه و عمل قرار دهند.

به گزارش جماران؛ مراسم هفته فرهنگی خمین با حضور استاندار استان مرکزی، خانم دکتر فاطمه طباطبایی، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)، محققان، پژوهشگران و میهمانان داخلی و خارجی ساعتی پیش در بیت تاریخی امام خمینی(س) برگزار شد. 

در حاشیه این مراسم آیت الله دری نجف آبادی در گفتگوی کوتاه با پرتال امام خمینی(س) گفت: حضرت امام(س) یکی از حسنات روزگار ما بوده و هستند چراکه اندیشه ایشان زنده است و می تواند بعنوان یک تفکر راهگشا همواره مورد توجه باشد. وی گفت: آثار وجودی ایشان برای امت اسلامی و جامعه بشریت بسیار نافذ و مفید است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه اندیشه امام در همه دوران از جمله در زمان کنونی راهگشاست تصریح کرد: امام خمینی(س) روح الله زمان است و توصیه می کنم شرق و غرب و پیروان همه ادیان آثار وجودی و آثار قلمی ایشان را مورد مطالعه و عمل قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.