اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در دولت های یازدهم و دوازدهم با تسلیت درگذشت آیت الله ناصری نوشت: توفیق مصاحبت و آشنایی با ایشان از دوران استانداری اصفهان آغاز و در سال‌های وزارت و معاون اولی ادامه یافت. هر گاه به شهرهای قم و اصفهان سفری داشتم حتماً به دیدار شان می‌شتافتم و همواره از راهنمایی‌های ارزنده و توصیه‌های مشفقانه ایشان برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم کشورمان به ویژه استان اصفهان بهره برده‌ام.

به گزارش جماران؛ متن پیام تسلیت اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد برجسته حوزه‌های علمیه، عالم مجتهد و استاد اخلاق آیت الله محمد علی ناصری موجب تأثر فراوان و تألم اینجانب گردید. 

توفیق مصاحبت و آشنایی با ایشان از دوران استانداری اصفهان آغاز و در سال‌های وزارت و معاون اولی ادامه یافت. هر گاه به شهرهای قم و اصفهان سفری داشتم حتماً به دیدار شان می‌شتافتم و همواره از راهنمایی‌های ارزنده و توصیه‌های مشفقانه ایشان برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم کشورمان به ویژه استان اصفهان بهره برده‌ام. 

از خداوند بزرگ برای این عالم ربانی و خطیب توانا جایگاه رفیع در جوار انبیا و اولیاء و برای خاندان محترم ناصری بخصوص فرزندان عالیقدر، شاگردان، علاقمندان، حوزها‌ی علمیه و به ویژه دوستداران ایشان در اصفهان صبر و شکیبایی آرزومندم.  

اسحاق جهانگیری

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.