آیت الله کریمی جهرمی خاطرنشان کرد: اگر در مواردی تشخیص می‌دهید که اشتباه فرد، منشاء درونی ندارد که قابل اغماض است باید در کنار صلابت و اجرای قانون، رافت و رحمت نشان داد و مراقب بود تا دلی از اسلام نرنجد زیرا این روش برای جامعه سودمند، و برای کسانی که مورد لطف، قرار می‌گیرند درس‌آموز است.

به گزارش جماران؛ آیت الله کریمی جهرمی در دیدار سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق تهران و همراهان ، خدمت گزاری به مردم را از افتخارات بزرگ دانست و گفت: ایجاد نظم و امنیت برای مردم از برگترین افتخارات شماست اما در کنار آن، مراعات حال مردم همراه رافت و مهربانی نیز باید مدنظر باشد.

آیت الله کریمی جهرمی در تشریح این مهم خاطرنشان کرد: اگر در مواردی تشخیص می‌دهید که اشتباه فرد، منشاء درونی ندارد که قابل اغماض است باید در کنار صلابت و اجرای قانون، رافت و رحمت نشان داد و مراقب بود تا دلی از اسلام نرنجد زیرا این روش برای جامعه سودمند، و برای کسانی که مورد لطف، قرار می‌گیرند درس‌آموز است.

وی در عین حال با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی در کشور گفت: نیروی انتظامی هم باید در اجرای قانون فعالیت کند هم به تقویت بسترهای رشد فرهنگی جامعه کمک نماید تا معظلات از سطح کشور با تدبیر ریشه کن گردد.

آیت الله کریمی جهرمی بر التزام جامعه به نظم و جلوگیری از هرج و مرج تاکید کرد و گفت: شایسته است جامعه ای که خود را منتسب به اسلام و قرآن می داند در همه ی امور آن نظم و قانون جاری باشد و روح قانون مداری در عمق وجود مردم دیده شود.

در ابتدای دیدار سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه استحفاظی با اشاره به جمعیت بیش از دو میلیون نفری در منطقه شرق تهران ، دیدار با مراجع و اخذ رهنمود از علمای دین را راهگشای فعالیت های نیروی انتظامی دانست .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.