رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما بر اساس تعالیم مکتب امام مردم را باور داریم و برای مردم جایگاه واقعی قائل هستیم. وقتی می خواهیم با مردم قیام کنیم و پیش و بیش از همه جا به خودمان سخت بگیریم، محیط پر از معنویت حسینیه جماران بسیاری از حالات ما را زنده می کند. می خواهیم عهد ببندیم که در این قیام لله و جهاد تبیین ان شاء الله متعهد هستیم که کوتاهی نکنیم تا گره ها باز و فتوحاتی ایجاد شود.

همزمان با چهل و یکمین سالگرد تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی مراسم تقدیر از فعالان مردمی عرصه تبلیغ صبح امروز(چهارشنبه اول تیرماه) در حسینیه جماران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جماران، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی در این مراسم گفت: برای تبیین مکتب امام و حقیقت اسلام ناب، در زمانه جهاد تبیین، باید اهل قیام لله باشیم. این حقیقت جاری در همه لحظات حیات امام، باید در زندگی و لحظات ما جاری باشد. قیام لله یک مفهوم ذهنی نیست که درباره آن توضیح بدهیم و تبلیغش کنیم. در این دوران جنگ تبلیغاتی و رسانه ای، وظیفه جهاد تبیین به میدان آوردن مردم است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: مردم باید به میدان بیایند و هر جا مسئول پایش را کج گذاشته باشد اصلاح شود. در این زمانه به خودمان سخت بگیریم و این یک سال را همه دلسوزان نظام و مخصوصا مسئولین سازمان تبلیغات قدری در مضمون قیام للله ژرف کاوی و تأمل کنیم. اگر روی این تأمل کردیم و به خودمان تذکر و توجه دادیم، در مسیر این قیام لله عهد کردیم و مجاهدت تبیین داشتیم، مسیر امام به دین حیات می بخشد.

وی افزود: ما بر اساس تعالیم مکتب امام مردم را باور داریم و برای مردم جایگاه واقعی قائل هستیم. وقتی می خواهیم با مردم قیام کنیم و پیش و بیش از همه جا به خودمان سخت بگیریم، محیط پر از معنویت حسینیه جماران بسیاری از حالات ما را زنده می کند. می خواهیم عهد ببندیم که در این قیام لله و جهاد تبیین ان شاء الله متعهد هستیم که کوتاهی نکنیم تا گره ها باز و فتوحاتی ایجاد شود.

قمی اظهار داشت: اگر در گام دوم خرمشهر و سختی هایی در پیش است، البته فتوحات شکوهمندی هم ان شاء الله شاهد خواهیم بود. به عنوان خادم این مردم عزیز و شریف که آوازه قیامشان به تبعیت از امام کل عالم را برداشته، برای این امر مهم جهاد تبیین متعهد می شویم که این قیام لله را جدی بگیریم و دنبال کنیم.

وی در پایان گفت: آن بزرگمرد الهی و آسمانی حقیقتا حق حیات بر گردن همه ما دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.