گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

موسوی لاری: آقای دعایی هیچ وقت خودش را حق مطلق نمی دانست/ نگاه انسانی ویژگی او بود

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری به جماران گفت: بارزترین چیزی که من از آقای دعایی می دانم این بود که هیچ وقت خودش را حق مطلق نمی دانست. همه کسانی که پیرامونش بودند، در هر کسوت، لباس و حتی دینی، برای آنها احترام قائل بود و نگاه انسانی به انسان ها ویژگی آقای دعایی بود.

عضو مجمع روحانیون مبارز با اشاره به اینکه نگاه انسانی به انسان ها ویژگی آقای دعایی بود، گفت: آقای دعایی کسی بود که هیچ وقت فقط نیمه خالی لیوان را نمی دید و برای هرکسی می گفت اگر کار منفی داشته، کار مثبت هم داشته است؛ نه کسی را مطلق نفی کنید و نه بدون هیچگونه بررسی همه آنچه انجام می دهد را تأیید کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری در حاشیه مراسم ختم مرحوم سید محمود دعایی، به خبرنگار جماران گفت: بارزترین چیزی که من از آقای دعایی می دانم این بود که هیچ وقت خودش را حق مطلق نمی دانست. همه کسانی که پیرامونش بودند، در هر کسوت، لباس و حتی دینی، برای آنها احترام قائل بود و نگاه انسانی به انسان ها ویژگی آقای دعایی بود.

عضو مجمع روحانیون مبارز تأکید کرد: آقای دعایی کسی بود که هیچ وقت فقط نیمه خالی لیوان را نمی دید و برای هرکسی می گفت اگر کار منفی داشته، کار مثبت هم داشته است؛ نه کسی را مطلق نفی کنید و نه بدون هیچگونه بررسی همه آنچه انجام می دهد را تأیید کنید. آقای دعایی آدم معتدلی بود، همه را دوست داشت و همه او را دوست داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.