امسال مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از 90 کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود.

به گزارش جماران؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  برنامه های روز جهانی قدس 1401 را اعلام  کرد:

ـ امسال و پس از وقفه دو ساله در برگزاری راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس  به دلیل شیوع بیماری کرونا ، هماهنگی لازم برای انجام راهپیمایی بزرگ و باشکوه ، همزمان با تهران، در بیش از 900 شهر کشور، و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رنگبندی استان ها ، از مساجد بزرگ و میادین اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه تدارک دیده شده است .این مراسم حتی در بسیاری از روستاهایی که از برپایی نماز جمعه برخوردار نبوده ، به شکل تجمع و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار خواهد شد .

-امسال همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از 90 کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود . 

-420 ساعت برنامه تولیدی در غالب 948 برنامه از رادیو و تلوزیون های اسلامی پخش خواهد شد .همچنین 450 مقاله به زبان های عربی و نمایشگاه 107 پوستری با زبان عربی نیز در سایت های عرب زبان  این رادیو و تلوزیون ها بارگذاری شده است. 

-همایش بزرگ "فلسطین مظلوم "در محل استادیم ورزشی غزه با حضور مردم مظلوم غزه و به شکل تصویری با سخنرانی سید حسن نصرالله ، سردار قاآنی و دیگر رهبران مقاومت همراه خواهد بود .

-کنگره قدس شریف  در روز پنجشنبه و با حضور دانشجویان و طلاب جوان و دیگر اقشار مردمی در سالن اجتماعات لانه جاسوسی سابق شیطان بزرگ برگزار می شود .

- برگزاری نشست های روشنگری و جهاد تبیینی در بسیاری از مساجد کشور و  پایگاه های بسیج و از جمله  اجرای سرودهای پاتوقی در نقاط مختلف شهر تهران در هفته منتهی به روز قدس ، بسیار ارزشمند و آماده سازی مردمی برای حضور در راهپیمایی روز قدس خواهند بود

-برپایی همایش قدس شریف ، محور وحدت امت اسلامی با حضور اندیشمندان، و شخصیت های جهان اسلام ، دیروز سه شنبه 6 اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی  و با همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار گردید .

-برپایی نشست های مختلف به شکل وبیناری و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

-پویش های مختلفی در فضای مجازی شکل گرفته است. ازجمله فراخوان پویش # یک _سطل_آب  تا محو غده سرطانی رژیم صهیونیستس ، شامل عکس نوشت، کاریکاتور، پوستر ، دل نوشته ، نقاشی، شعر و ویدیو روایتگر آرمان آزادی قدس باشند .مهلت ارسال تا روز قدس 1401 از طریق وب سایت تلوبیون می باشد .

ـ با دعوت و هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ،  بیش از 30 سخنران ملی برای ایراد سخن و ارائه تحلیل به استان‌های کشور اعزام و به عنوان سخنرانان پیش از خطبه‌ها ی نماز جمعه روز قدس خواهند بود.

-همچون سالهای گذشته و در سراسر کشور ، نمادهای صهیونیستی و شیطانی آمریکا در مسیرهای راهپیمایی ، به عنوان رمی شیطان مورد تنفر و انزجار مردم ایران بوده و همراه با پرچم این رژیم جعلی به آتش کشیده خواهد شد .

- بیش از سی غرفه فرهنگی، نمایشگاهی و تبلیغاتی و  برپایی 22 استیج در مسیرهای راهپیمایی روز قدس و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی توسط شبکه های مختلف صدا و سیما و دیگر دستگاه‌ها و نهادها در حاشیه راهپیمایی تهران برقرار خواهد شد.

ـ  بیش از 5000 عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی  راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور را پوشش خبری و رسانه ای خواهند داد.

ـ اقلام تبلیغاتی با استفاده از چاپ پوستر ، تراکت ، کارتن‌پلاست و پرچم الوان و ارسال به استان‌های کشور همچون سنوات گذشته و توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده است.

-بازتولید سه زبانه محصولات فاخر" قدسنا" و انتشار در فضای مجازی

-مجموعه وبینار «فلسطین آزاد می شود»: این برنامه در قالب سلسله نشست هایی با موضوع آزادسازی قدس شریف، دستاوردهای محور مقاومت و ... از روز جهانی قدس 9 اردیبهشت تا روز نکبت 24 اردیبهشت به صورت مجازی و میدانی با حضور اندیشمندان و کارشناسان داخلی و خارجی برگزار می شود.

-تولید قطعه موسیقی «هی المحور» به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی و انتشار از طریق فضای مجازی

-برپایی فردیس فرهنگی مقاومت در مسیرهای راهپیمایی و ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی، برپایی کارگاه هنری، برپایی نمایشگاه های عکس و تصاویر مفهومی، اجرای نمایش میدانی و برنامه های ویژه کودکان در روز جهانی قدس

-برپایی تابلو مقاومت : برگزاری نمایشگاه عکس، نقاشی، کاریکاتور، خطاطی، پوستر وهنرهای تصویری با موضوع صهیونیسم غاصب و قدس شریف در مساجد، میادین تره بار، فروشگاه های شهوند، ایستگاه های مترو، گالری ها و سراهای منتخب محلات (در مناطق 22 گانه تهران هر منطقه حداقل 2 نمایشگاه) از 6 الی 8 اردیبهشت

- برگزاری شب های شعر در سرای محلات و مساجد به مناسبت روز قدس (هر منطقه حداقل یک اجرا) از 6 الی 8 اردیبهشت و برپایی شب‌های شعر فلسطین با حضور شاعران متعهد در استان‌های کشور.

- فرهنگ مقاومت: برپایی مسابقات کتابخوانی با موضوع فلسطین و قدس شریف

- پخش فیلم های سینمایی در بوستان های مختلف منطقه با موضوعات فلسطین و محور مقاومت ( هر منطقه در سه بوستان اصلی ) در هفته منتهی به روز قدس .

-برپایی رژه 40 گردان رزمی از  گردان های امام حسین (علیه السلام)، امام علی (علیه السلام) و فاتحین در راهپیمایی روز قدس و رجز خوانی علیه صهیونیست ها را فریاد زده و با مظلومان فلسطینی و قدس شریف اعلام همبستگی خواهند داشت  .

ـ در تهران، امسال از ده مسیر تعیین‌شده و ساعت 10 صبح راهپیمایی آغاز و به سمت میعادگاه نماز جمعه، دانشگاه تهران آغاز خواهد شد. در دیگر استان‌های کشور با توجه به زمان افق در همان استان اعلام خواهد شد.

-فقط در تهران 2500 دستگاه اتوبوس شرکت واحد و در تمامی استانهای کشور مردم روزه دار را از میادین اصلی شهر به سمت مسیرهای راهپیمایی منتقل خواهند کرد .

-شرکت مترو نیز به شکل رایگان در این روز خدمات رسانی خواهند داشت .

-جمعیت هلال احمر ، اورژانس کشور و سازمان آتش نشانی با استقرار در تمامی مسیرهای راهپیمایی سراسر کشور به ارائه خدمات خواهند پرداخت .

ـ برپایی نمایشگاه‌ها و برنامه‌های هنری در مراکز فرهنگی و هنری در تمامی مسیرهای راهپیمایی سراسر کشور و در مناطق مختلف و فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهرداری تهران و انجام تبلیغات شهری از خدمات شایسته شهرداری های کشور خواهد شد.

ـ با عنایت به جمعیت هلال‌احمر، ایستگاه‌های سلامت در مسیرهای راهپیمایی پیش‌بینی شده است.

ـ امسال نیز راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی توسط صهیونیست‌ها یاد و خاطره بیش از چهل  سال اسارت آنان را گرامی خواهند داشت.

ـ شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود و خائنین منطقه و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف خواهد بود.

ـ در پایان راهپیمایی امسال، قطعنامه پایانی راهپیمایی به تأیید ملت ایران خواهد رسید.

ـ برگزاری مراسم روز جهانی قدس به عنوان تکلیف دینی و انقلابی مسلمانان و آزادگان ایران و جهان شناخته شده و امسال نیز خروش ملت‌ها علیه ظلم بیش از 70 ساله صهیونیست‌ها فریاد خواهد شد.

 

هشتک جهانی :     # القدس_هی _المحور

 

شعار محوری :      روز جهانی قدس ؛ محور وحدت امت اسلامی ، 

                      شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی

درگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی : www.ccoip.ir

 

مسیرهای راهپیمایی روز قدس 1401

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.