راستی خجالت ندارد که صدا وسیمای جمهوری فراموش کنند نام مبارک امام را در صدر سرود بیاورند؟ اصلا سازنده این سرود میداند که بنای فتوای امام این است که اجازه دارند موسیقی را محور تلاش خود کند؟ چرا یک نفر از آن‌ها که هر روز فریاد «وا اماما» سر میدهد و سر سفره انقلاب نشسته‌اند به این نکته‌های مهم توجه نمی‌کنند.

پایگاه خبری جماران: امروز یکی از دوستان متن سرودی را برای من فرستاد که در آن خطاب به امام زمان (عج) گروهی کودک مطلبی را با هم می‌خوانند. دیدم که مضمون سرود در عید به گوشم خورده، اما آن را به طور کامل گوش نداده بودم.

شعر را که خواندم بر خودم و صدا و سیمای کشورم گریستم یعنی در این سرود که خطاب به امام زمان است نباید نام مبارک امام خمینی آورده شود. تکریم رهبری انقلاب به جای خود درست است ولی آیا جز این است که به فرمایش ایشان همه آنچه هست به برکت همت والای حضرت امام است.

جالب آنکه در این سرود از شهید سلیمانی و میرزا کوچک خان هم یاد شده است و قرار است همه کودکان آنها مثل آن‌ها باشند و در ادامه هم قرار است مهر کودکان این سرزمین مثل مرحوم آیت الله بهجت باشند.

راستی خجالت ندارد که صدا وسیمای جمهوری فراموش کنند نام مبارک امام را در صدر سرود بیاورند و آنگاه از مرحوم آیت الله بهجت یادی کند. آیا بنیانگذار جمهوری اسلامی مرحوم بهجت است؟

اصلا سازنده این سرود میداند که بنای فتوای امام این است که اجازه دارند موسیقی را محور تلاش خود کند و اگر قرار بود تطابق فتوای آیت الله بهجت عمل شود اصلا موسیقی حرام بود؟

از آن که بگذریم چرا یک نفر از آن‌ها که هر روز فریاد «وا اماما» سر میدهد و سر سفره انقلاب نشسته‌اند به این نکته‌های مهم توجه نمی‌کنند.

وای بر ما اگر خیال کنیم که می‌توانیم بدون امام، انقلاب و اسلام جمهوری اسلامی را ترویج کنیم.

شرم بر ما اگر شرمنده روح الله شویم.

دوستان اصولگرا آیا از روی امام خجالت نمی‌کشند که در مقابل این انحراف‌های مهم ساکت‌اند؟

دوستان اصلاح‌طلب که خود را خط امامی می‌خواندند آیا نباید در مقابل چنین جسارت‌هایی فریاد کنند؟

آیا صداوسیما از نیروهایی که نسبت به امام خمینی غیرت دارند خالی است؟

آیا نمایندگان مجلس و صاحبان قلم نباید این اجحاف را پیگیری کنند؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
32 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.