یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت جماران/

این قباحت دارد؛ سردار عکس امام خمینی کو؟

صبح امروز جلسه ای با حضور وزیر بهداشت و فرمانده سپاه در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد و آنچه در تصاویر اصلی این جلسه در پشت سر آنها خودنمایی می کرد، جای خالی تصویر امام خمینی بود!

پایگاه خبری جماران: همایش بررسی آخرین وضعیت طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید۱۹ به شیوه محله و خانواده محور (طرح سپهبد شهید سلیمانی) صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، و فرمانده کل سپاه و فرمانده بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

اما آنچه در تصاویر اصلی این جلسه در پشت سر فرمانده سپاه و وزیر بهداشت خودنمایی می کرد، جای خالی تصویر امام در پشت سر آنان بود. 

ظاهرا عمل نکردن به دستورات و وصیت های امام در حوزه مسئولیت ها آنقدر ایشان را جَری کرده که حتی ظاهر را هم رعایت نمی کنند و اینچنین بی پروا و بی تفاوت، از کنار آن عبور می کنند!

البته خوب است میزبان جلسه یعنی فرمانده سازمان بسیج که حیات و هویت آن از وجود مبارک امام است هم در این زمینه پاسخگو باشد.

بدون شک، حذف عکس امام در بنر مراسم، جای هیچ بهانه ای را باقی نمی گذارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
38 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • ناشناس

    وقتی در مجلس انقلابی بر خلاف فرمایش امام راحل نظامیان برای ریاست جمهوری نامزد میشوند یعنی قدمهای امام زدایی تندتر شده است واین تصویر نیز حرف حقیر را بیش از پیش تائید مینماید

    پاسخ
  • ناشناس

    واقعا
    این اشتباه فاحش دور از شان بسیج و سپاه امام است

    پاسخ
  • ناشناس

    وقتی عزیزان در سپاه برخلاف نظر صریح امام در وصیت نامه‌اش مبنی بر ورود نکردن قوای مسلح به سیاست را نادیده می گیرند، چه انتظاری دارید اگر عکس امام را کنار بگذارند!

    پاسخ
  • دوستدار حضرت امام (ره)

    با سلام.تمام اینها زمینه سازی ورود نظامیان به قدرت بیشتر با اتکا بر منبع عظیم مالی هست که در اختیار گرفته اند. آنها برای رسیدن به قدرت مطلق از وصیت و نظر صریح امام که خوب است از خود حضرت امام وآرمانهای ایشان هم عبور می کنند.

    پاسخ
  • ناشناس

    بدانیم حیات این انقلاب در گروه سه موضوع استوار است اسلام ,مردم وامام خمینی قدس واز دیر باز منویات آن امام راحل در تصمیمات کشور به محاق رفته است
    وافسوس که نسل جوان چندان با منش وافکار ایشان آشنا نیست وتابلویی که نشان داده میشود تابلوی مخدوش شده صدا وسیما وبه سخنی کیهانی است که تهی از منطق است
    تصور نکنید این اقدام یک عمل سهوی است نه این یک نبض سنجی است وممکن است یک انتقام باشد چون در این هفته سخنان ایشان در رسانه های مجازی پخش شد که سپاهیان نباید در دسته بندی های سیاسی قرار گیرند ولی به این آقایان میگویم مواظب باشید بر سر شاخه نشسته اید بن را نبرید
    مواظب نفوذی های دنیا پرست باشید

    پاسخ
  • علی اصغر طغرایی

    سلام واقعا جای تعچب دارد که تمثال مبارک حضرت امام خمینی س درج نشده است ........مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا میفرماید : امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است ............تا ظهور صبج صادق گم نکردد راه تو ...........گرچه یوسف چهر ه ای عیسی دمی گم کرده ایم ......لبیک یاحسین ع .....

    پاسخ
  • ناشناس

    وقتی سایت دروغ پرداز جماران فقط نظرات موافق را درج میکند و مینویسد تعداد نظرات 4 تا
    واقعا قباحت دارد
    حناتون فقط برای همون عده خاص رنگ و لعاب دارد

    پاسخ
  • حمید

    چه عجب واکنش نشان دادند! این همه بر علیه موضع گرفتند، دروغ بستند به امام خمینی از شما یک صدا بلند نشد، اما برای نبود یک عکس مطلب می گذارید. در حالی که در همان اتقا عکس دیگری از امام خمینی(ره) هم هست!!!!!!

    پاسخ
    • علی

      حمید جان!
      احتمالا میخواستی بگی در همان اتاق اشتباه نوشتی! لااقل درست بنویسید که پول کامنت نویسی حلال باشه

  • مهدی رضائیان

    این روزها پایگاه خبری جماران داره خود زنی می کنه . اگه با سپاه خوب بودین بهتر بود اول نظرشون رو در این اقدام می پرسیدین بعد اعلام عمومی می کردین . واقعا" عجیبه این عشق رسیدن به قدرت که چه ها نمی کنه ........!

    پاسخ
    • کتائب

      اولا که این خبر و تصاویرش را همه منتشر و عمومی کردند. ثانیا آنهایی خودزنی کردند که عکس حضرت امام را عمدا یا سهوا حذف کردن. آنهایی خودزنی کردند که سالهاست دیدگاههای امام عزیز را در فرمان هشت ماده ای و در سایر موارد نادیده و ناشنیده گرفته و حالا هم می گویند منظور ایشان از عدم دخالت نظامیان در سیاست ، انتخابات نبود، سپاه نبوده... خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند