گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سلیمی نمین: ظلمی که به لاریجانی شده باید توسط شورای نگهبان جبران شود

عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا به جماران گفت: شورای نگهبان یک صفحه نامه برای ایشان نوشته است و این یک صفحه سست و غیر قابل پذیرش است. از نظر بنده باید یک زمانی این ادله شورای نگهبان اصلاح شود و شورای نگهبان در این زمینه به خطای خودش معترف باشد یا همانطور که رهبری گفتند ظلمی صورت گرفته است، این ظلم باید جبران شود.

یک چهره سیاسی اصولگرا در واکنش به انتشار نامه های شورای نگهبان و علی لاریجانی گفت: ادله‌ای که توسط شورای نگهبان برای ردصلاحیت آقای لاریجانی ارائه شده،  بسیار سست و غیر قابل پذیرش است.

عباس سلیمی نمین، چهره سیاسی اصولگرا به خبرنگار جماران گفت: ادلّه ای که توسط شورای نگهبان برای ردصلاحیت آقای لاریجانی ارائه شده، بسیار سست و غیر قابل پذیرش است.

او افزود: شورای نگهبان یک صفحه نامه برای ایشان نوشته است و این یک صفحه سست و غیر قابل پذیرش است. از نظر بنده باید یک زمانی این ادله شورای نگهبان اصلاح شود و شورای نگهبان در این زمینه به خطای خودش معترف باشد یا همانطور که رهبری گفتند ظلمی صورت گرفته است، این ظلم باید جبران شود.

 

شورای نگهبان در ردصلاحیت لاریجانی دقیق عمل نکرده است

 

او در مورد پاسخگویی شورای نگهبان نسبت به علل ردصلاحیت ها گفت: امروز می توانم بگویم شورای نگهبان در این زمینه(ردصلاحیت لاریجانی) دقیق عمل نکرده است و حتما این قضیه جای اصلاح دارد. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.