در جلسه امروز هیئت دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، حسن بهرام‌نیا و غلامعلی حیدری از سوی هیأت وزیران به ترتیب به عنوان استانداران ایلام و چهارمحال و بختیاری تعیین شدند.

به گزارش جماران؛ در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیأت دولت، استانداران منتخب استان‌های ایلام و چهارمحال و بختیاری از هیأت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

در این جلسه که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، آقایان حسن بهرام‌نیا و غلامعلی حیدری از سوی هیأت وزیران به ترتیب به عنوان استانداران ایلام و چهارمحال و بختیاری تعیین شدند.

 

حسن بهرام نیا استاندار ایلام کیست؟

 

حسن بهرام‌نیا متولد ۱۳۴۳ و دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی برنامه ریزی شهری، کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری و لیسانس مهندسی عمران است.

از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می توان به نمایندگی مردم شهرستان نهاوند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، معاونت سیاسی امنیتی استان ایلام در دولت دهم و فرمانداری شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان در دولت نهم اشاره کرد.

 

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری کیست؟

 

غلامعلی حیدری کارشناس ارشد مدیریت است.

وی فرزند شهید و جانباز دوران دفاع مقدس است و مسئولیت‌های اجرایی گوناگونی را در سال‌های گذشته برعهده داشته و بارها در حوزه‌های مختلف به عنوان مدیر نمونه کشوری برگزیده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.