سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر پیگیری سریع «امدادرسانی و بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله هرمزگان» گفت: «مأموریت مهم دولت، اجرای عدالت و رونق بخشیدن به سفره‌های مردم است.»

به گزارش جماران؛ در جلسه امروز هیات دولت، استاندار هرمزگان گزارشی از وضع زلزله‌زدگان و امدادرسانی بیان کرد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، صبح چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تقدیر از معاون اول رئیس جمهور، استاندار هرمزگان و سایر مسئولان و دستگاه‌ها برای رسیدگی سریع به زلزله‌زدگان هرمزگان، گفت: بازسازی منازل بخش روستایی و شهری آسیب‌دیده از زلزله با سرعت دنبال شود.

رئیسی در ادامه با اشاره به گذشت سه ماه از آغاز به کار دولت، از دستگاه‌های مختلف خواست تا گزارش عملکرد سه ماهه خود را به مردم ارائه دهند.

رئیس جمهور همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بررسی صلاحیت وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی در روز گذشته اظهار داشت: دولت وظیفه دارد وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند و مجلس نیز اختیار و وظیفه بررسی صلاحیت او را دارد. تصمیم مجلس هر چه باشد برای دولت محترم است. مهم حفظ وحدت و انسجام قواست چرا که برای ما، اصل تقویت همدلی بین مسئولان و خدمتگزاری به مردم است.

رئیسی تاکید کرد: نباید به حواشی که ایجاد می‌شود توجه کرد. بنای دولت همکاری، همدلی و هماهنگی با قوای دیگر و همه نهادهای نظام جمهوری اسلامی با هدف حل سریع تر مشکلات است و اجازه نخواهیم داد جای متن و حاشیه عوض شود.

رئیسی با بیان اینکه ماموریت مهم دولت، اداره کشور، ناامید کردن دشمن و رونق بخشیدن به سفره‌های مردم است، تصریح کرد: راهبرد دولت سیزدهم، خدمت به مردم و اجرای مأموریتی بزرگ‌تر به‌نام اجرای عدالت است. اگر عدالت مخدوش شود همه باید حساس شویم.

رئیس جمهور همچنین از وزرای نفت و نیرو خواست تا هر چه سریع‌تر آیین‌نامه مربوط به محاسبه هزینه انرژی مشترکان پرمصرف را نهایی و ارائه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.