پایگاه خبری جماران: هفته گذشته یکی از دوستان با اضطراب و ناراحتی تلفن زد که بیا و ببین که در کلاب هوس گروهی ناجوانمردانه مرحوم حاج سید احمد آقا را به باد تخریب گرفته اند و یک روحانی به نام …. هم سردمداری می کند. سه نفر از ضد انقلاب خارج نشین هم معرکه گردان هستند و…. 

دلداری اش دادم و کمی با هم از روزهای خوب گذشته گفتیم و با یاد امام و یادگارش کمی غصه را فروشستیم. 

این گذشت تا امروز باز همان دوست -که می داند من سری در شبکه های اجتماعی ندارم -زنگ زد که چه نشسته ای که خبرگزاری رسا بدترین سخن ها را درباره بیت امام نوشته است! با این خبرگزاری آشنا نبودم و با جستجو آن را یافتم و دیدم که داستان بیخ دارد. 

اینکه در حالی که رهبر انقلاب همیشه بر حفظ احترام بیت امام تأکید دارند، چه کسی در این خبرگزاری سیاستش بر تخریب بیت امام و دشمنی با آنهاست، برایم مهم نیست. و اینکه این حرف ها ذره ای ارزش ندارد که آدمی بخواهد آن را بخواند، هم برایم روشن است. ولی تنها جواب یک سوال برایم مهم است و آن اینکه چرا ضد انقلاب که همه هویتش دشمنی با امام است با گروهی که به ظاهر مدعی انقلابی گری هستند، دقیقا در یک زمان مشخص، تفنگ های خود را به طرف بیت امام نشانه رفته اند؟ آیا نباید کمی در انقلابی گری بعضی شک کرد؟! یا شاید داستان دیگری در میان است!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
18 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.