اولین جلسه هیات امنای پژوهشکده شورای نگهبان با حضور اعضای هیات امنا، عصر روز چهارشنبه ۵ آبان ماه 1400 برگزار شد.

به گزارش جماران از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، اولین جلسه هیات امنای پژوهشکده شورای نگهبان عصر چهارشنبه ۵ آبان ماه با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم و تحقیقات و فناوری، آیت الله مدرسی یزدی عضو فقیه شورای نگهبان، دکتر سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان، دکتر حسن صادقی مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، دکتر هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان، دکتر عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان و سیفی نماینده رئیس سازمان برنامه و بودجه، در محل شورای نگهبان برگزار شد.

در این جلسه دکتر علی فتاحی زفرقندی، قائم مقام پژوهشکده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های پژوهشکده، برنامه های آتی را تشریح کرد و و درباره وضعیت و برنامه‌های آینده این مؤسسه میان اعضای هیات امنا بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

اولین جلسه هیات امنای پژوهشکده شورای نگهبان برگزار شد

 

همچنین در این جلسه آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی، آیین‌نامه مالی و معاملاتی و آیین‌نامه داخلی جلسات هیات امنای پژوهشکده بررسی و تصویب شد.

گفتنی است طبق اساسنامه پژوهشکده شورای نگهبان که به تصویب شورای نگهبان و به تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است، آیت الله جنتی رئیس و دکتر عباسعلی کدخدایی دبیر هیات امنا و ۵ نفر دیگر از اعضای شورای نگهبان، به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور سایر اعضای هیات امنای پژوهشکده شورای نگهبان می‌باشند.

لازم به ذکر است پژوهشکده شورای نگهبان به منظور پشتیبانی علمی و کارشناسی و ارائه نظرات مشورتی حقوقی به شورای نگهبان و تبیین مبانی و اصول قانون اساسی تاسیس شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.