سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در پنجمین سفر استانی خود وارد یاسوج شد و در بدو ورود به این شهر گفت: زمینه های بسیار خوب اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و با وجود نعمت های فراوانی که خداوند به این استان عطا کرده نباید شاهد محرومیت و بیکاری باشیم.

به گزارش جماران؛ رییس جمهوری اسلامی ایران در پنجمین سفر استانی خود صبح امروز (جمعه) وارد یاسوج شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه ، استاندار ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

سید ابراهیم رئیسی را وزیران کشور، جهاد کشاورزی ، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بهداشت ، صنعت، معدن و تجارت، معاون سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهوری و معاون اجرایی رئیس جمهوری در سفر به استان کهگیلویه  کهگیلویه و بویراحمد همراهی می کنند.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه ارزیابی وزیران پیرامون آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی و رفع آن ها  که در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور در بدو ورود به یاسوج گفت: زمینه های بسیار خوب اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و با وجود نعمت های فراوانی که خداوند به این استان عطا کرده نباید شاهد محرومیت و بیکاری باشیم.

*در این سفر گام‌های مهم و اقدامات موثری برای رفع نارسایی ها و محرومیت استان در بخش های مختلف زیرساختی برداشته خواهد شد.

*با وجود نعمت های خدادادی بی‌شمار، محرومیت یا مشکلاتی مانند بیکاری در این استان مفهومی ندارد.

این استان در بخش کشاورزی، صنعت نفت و گاز ، گردشگری، زمینه  مناسب اقتصادی دارد و با وجود نعمت های خدادادی نباید شاهد بیکاری در استان باشیم.

حجم ویدیو: 4.98M | مدت زمان ویدیو: 00:02:44
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.