مجمع روحانیون مبارز در پیامی به مناسبت ارتحال آیت الله حسن زاده آملی تصریح کرد: شخصیت بزرگی که عمر پر ثمر خود را در راه تبیین و ترویج علمی و عملی اسلام، و عارف قرآن و عترت علیهم السلام گذراند و با مجاهدت علمی و سلوک اخلاقی و عرفانی، به تربیت خیل عظیم از شاگردان و مشتاقان علوم و معارف الهی همت گماشت و با خلق آثار گرانسنگ و ماندگار در حوزه های مختلف علوم، گنجینه ای ارزشمند از خود به یادگار نهاد.

به گزارش جماران؛ پیام مجمع روحانیون مبارز به مناسبت ارتحال آیت الله حسن زاده آملی بدین شرح است:

بسمه تعالی

قالَ رَسُول الله (ص)

إِذَا مَاتَ اَلْعالم اَلْفَقِیهُ ثُلِمَ فِی اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ یَسُدُّهَا شَیْءٌ

رحلت عالم ربانی و سالک روشن ضمیر، علامه ذوفنون، آیت الله حسن زاده آملی ضایعه ایی بزرگ و خسارتی جبران ناپذیر در عرصه علم و اندیشه و معرفت است.

شخصیت بزرگی که عمر پر ثمر خود را در راه تبیین و ترویج علمی و عملی اسلام، و معارف قرآن و عترت علیهم السلام گذراند و با مجاهدت علمی و سلوک اخلاقی و عرفانی، به تربیت خیل عظیم از شاگردان و مشتاقان علوم و معارف الهی همت گماشت و با خلق آثار گرانسنگ و ماندگار در  حوزه های مختلف علوم، گنجینه ای ارزشمند از خود به یادگار نهاد.

مجمع روحانیون مبارز این مصیبت بزرگ را به همه اصحاب علم و فضیلت و حوزه های علمیه و شاگردان و ارادتمندان آن عزیز خصوصا خاندان سربلند حسن زاده و مردم شریف  استان مازندران و  شهرستان عالم پرور آمل تسلیت میگوید، و از خداوند کریم برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان شکیبایی و پاداش شایسته مسئلت دارد.

مجمع روحانیون مبارز

۱۴۰۰/۷/۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.