«اسلام گرایی» طالبانی وجهه ی دیگر همان اسلام متحجری است که در ایران هم بود و انقلابیون اصیل از آن ها خون دل خوردند و می خورند و امام در مقابل آن اسلام ناب محمدی (ص)را مطرح کردند.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با انتشار فیلمی از سخنان اخیر خود، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:  «اسلام گرایی» طالبانی وجهه ی دیگر همان اسلام متحجری است که در ایران هم بود و انقلابیون اصیل از آن ها خون دل خوردند و می خورند و امام در مقابل آن اسلام ناب محمدی (ص)را مطرح کردند. اسلام معاویه و ابو موسی اشعری، دو رویه ی انحراف از اسلام حقیقی است که اهل بیت پیامبر (ص) مبیّن آن بودند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز چهارشنبه طی سخنانی در کتابخانه ملی گفته بود: باید به همگان گفت انقلابیون مسلمانی که قبل از انقلاب مبارزه کردند جریان «متحجر مذهبی» نبودند.

انقلاب رویه ی دیگر جریان «روشنفکر مذهبی» بوده است. آنچه که در ادامه واقع شد اگر بعدها لبه تحجر را با خودش همراه داشت، انقلابیون مبارز قبل نبودند.

جریان متحجر دزدانه بر سر سفره پیروزی نشست و در بخش هایی پیروز شد.

هیچ یک از مبارزین ریشه در یک جریان تحجر نداشته اند و به خاطر همین می بینید که یکی از بزرگترین هجمه ها بحث «انجمن حجتیه» بوده که امام تا آخر هم به آن توجه می دادند.

حجم ویدیو: 4.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:18
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.