در موضوعات و مسائل "حیاتی جامعه" که کارشناسان باید نظر دهند، نظرات آقایان خطباء مورد سنجش، و سپس شکل "دستور و تهدید" به خود میگیرد؟! آن هم در شرائطی که طبق اطلاع؛ امروز در برخی مراکز درمانی ؛ بیمارستان های صحرایی تعبیه شده و کارشناسان نسبت به مرداد و شهریور اعلام خطر جدی کرده اند!

پایگاه خبری جماران: رییس سازمان تبلیغات : محرم امسال اجازه تعطیلی نمیدهیم / جلوی ممانعت برگزاری روضه های خانگی خواهیم ایستاد!

خدایا!

اینها چه میگویند؟

کرونا کنترل شده؟

شهروندان واکسن را بصورت عمومی دریافت کرده اند؟

مبانی فقهی که دلالت بر وجوب حفظ جان و حتی جان یک انسان را میکند، تغییر کرده؟

به خدمت امام عصر (ع) رسیده اند و چنین حکمی از او گرفته اند؟

یا

حاکمیت یک دست شده و در هر موضوع دینی و یا اخلاقی و یا اجتماعی که مبتنی بر حق الناس است، میتوانند به هر شکلی "دستور" دهند! و البته مردم هم چون در دیدگاه ایشان "شهروند" نیستند،  بلکه "رعیت" هستند ، باید اجابت کنند؟

خطیب معروف تلویزیون میگوید : 

"با این جناب رییس ، جلسه داشته ایم و بعد از نظر سنجی از خطباء ، ایشان این مطلب را گفته!" 

یا للعجب! در موضوعات و مسائل "حیاتی جامعه" که کارشناسان باید نظر دهند، نظرات آقایان خطباء مورد سنجش ، و سپس شکل "دستور و تهدید" به خود میگیرد ؟!

آن هم در شرائطی که طبق اطلاع؛ امروز در برخی مراکز درمانی ؛ بیمارستان های صحرایی تعبیه شده و کارشناسان نسبت به مرداد و شهریور اعلام خطر جدی کرده اند! 

"دین مظلوم" و "مکتب مظلوم اهلبیت" و "انسان ها"  چه ضرباتی از بعضی از ماها خورده خدا میداند و بس!

اِلَی اللهِ الْمُشتَکیٰ وَ اِلی مُحَمَّدٍ الْمُصطَفیٰ و الی عَلِیٍ المُرتَضَیٰ و الی فَاطِمةَ الزَّهراء و الی الحَسَن و الی الحُسَین!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.