اسحاق جهانگیری در پیامی خطاب به سید ابراهیم رییسی اظهار کرد: توفیق جنابعالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می‌گویم.

به گزارش جماران؛ معاون اول رییس جمهوری در پیامی با تبریک به  سید ابراهیم رییسی برای کسب اکثریت آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: از خداوند بزرگ توفیقات جنابعالی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری در این پیام خطاب به سید ابراهیم رییسی اظهار کرد: توفیق جنابعالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می‌گویم.

معاون اول رییس جمهوری افزود: به یقین همه آنانی که به شما و یا نامزدان دیگر رای داده‌اند و یا حتی شهروندانی که در این انتخابات حضور نیافته‌اند، منظومه بزرگ ملت به شمار می‌آیند که انشاالله حل مسائل و برآوردن خواسته‌های آنان در سیاست‌ها و برنامه‌های دولت آینده به صورتی واحد و برابر مدنظر قرار گیرد.

جهانگیری در این پیام از خداوند بزرگ توفیقات وی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملی، هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و اشتراک نظر و همکاری سایر قوا و نهادهای کشور مسالت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.