روحانی پس از دیدار با رییسی رئیس جمهور منتخب گفت: رئیس جمهور منتخب کاملا از اوضاع کشور با خبرند و به فراز و نشیب ایام تحریم و کرونا واقف هستند. اعضای دولت برای بهتر طی شدن دوران انتقالی در 45 روز آینده درکنار رئیس جمهور منتخب هستند.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور با تبریک دوباره به ملت بزرگ ایران بخاطر خلق حماسه و حضور پرشور در انتخابات سرنوشت ساز 1400، گفت: بحمدالله رئیس جمهور منتخب شخصیتی است که به مناسبت مسئولیتی که در قوه قضائیه داشته و حضور در جلسات مهم، کاملا از اوضاع کشور باخبر هستند و فراز و نشیب این ایام مخصوصا ایام تحریم و کرونا را می دانند و واقف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در قوه قضائیه و دیدار با رئیس جمهور منتخب، انتخاب وی با رای ملت را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در دولت جدید کشور به بهترین شکل اداره شود.

دکتر روحانی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر دوش ایشان قرار گرفته است، گفت: از خداوند برای رئیس جمهور منتخب مردم  توفیق می‌خواهم تا به بهترین وجه مسئولیت خودشان را انجام دهند.

رئیس جمهور همچنین با قدردانی از دست اندرکاران انتخابات، اظهار داشت: از همه آنهایی که شور انتخاباتی را آفریدند از کاندیداها، صدا و سیما، فضای مجازی، ستادها و همه آنهایی که این انتخابات را به خوبی اجرا کردند اعم از وزارت کشور، شورای نگهبان، نظار، هیأت‌های اجرایی، همه آنهایی که امنیت و سلامت انتخابات را به خوبی تأمین کردند و پروتکل‌های مربوط به سلامت را مورد توجه قرار دادند تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

دکتر روحانی با بیان اینکه از امروز تا 45 روز دیگر که باید این مسئولیت در اختیار دولت جدید قرار بگیرد و رئیس جمهور منتخب رسماً مسئولیت‌های کشور را بر عهده بگیرد، کاملاً در کنار ایشان هستیم، گفت: از امروز برای هر همکاری، همراهی و اقدام که برای کشور لازم است آماده‌ایم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در روزهای پیش رو هر لحظه و ساعت که لازم باشد اعضای دولت آماده همکاری هستند برای اینکه دوران انتقالی به خوبی سپری شود و رئیس جمهور منتخب بتواند کابینه خودش را تا پایان وقت مقرر آماده کند و با رای اعتماد از مجلس فعالیت خود را آغاز کند.

دکتر روحانی با ابراز خوشحالی از اینکه مردم به ندای قانون ، وجدان و مصالح کشور گوش دادند و بدون توجه به بدخواهان و دشمنان نظام با صندوق قهر نکردند و انتخابات باشکوهی رقم زدند، گفت: امیدواریم برادر بسیار عزیزم جناب آقای رئیسی بار مسئولیت اجرای کشور که سنگین‌ترین بار در میان قوا بوده و به دوش ایشان گذاشته شده را به بهترین وجه به مقصد برساند.

رئیس جمهور تاکید کرد: تردید ندارم همه مردم چه آنهایی که رأی دادند و چه آنهایی رأی ندادند چه آنهایی که پای صندوق آمدند و چه آنهایی که پای صندوق نیامدند حامی رئیس جمهور منتخب خواهند بود، اظهار داشت: از روز 12 مرداد جناب آقای رئیسی رئیس جمهور همه مردم هستند و شک ندارم که همه مردم از دولت قانونی ایشان حمایت خواهند کرد تا منافع و مصالح‌شان به بهترین وجه اجرایی و عملیاتی شود.

 

رئیسی: اعتماد مردم را در دوران مسئولیتم جبران می کنم/ با روحانی و دولت نشست خواهم داشت

رئیس جمهور منتخب بعد از دیدار با روحانی در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم اعتمادی را که مردم به این طلبه خدمتگزار کردند در دوران مسئولیتم جبران کنم.

ابتدا سپاس و تشکر خود را به مردم عزیز، بزرگوار و زمان شناس ایران ابراز می‌کنم و خدا را به سبب اعتمادی که مردم به این طلبه خدمتگزار داشته اند، شاکر هستم.

با همکاری که جناب آقای روحانی و دولت در این مدت خواهند داشت از ظرفیت ها، تجربیات و گزارش های آنان استفاده خواهم کرد و با آنان نشست خواهم داشت.

از همه صاحب نظران و اندیشمندان می خواهم که ما را از دیدگاه های ارزشمند خود بهره مند کنند.

در دولت مردمی از همه دیدگاه های ارزشمند صاحب نظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد و امیدوارم وظیفه سنگینی را که مردم بر دوش ما گذاشته اند به بهترین شکل انجام دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.