حزب الله لبنان ضمن تسلیت ارتحال حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور، اعلام کرد: تلاش های بزرگ وی‌ در خدمت به مسئله فلسطین و پیروزی آن بر همگان آشکار است، چرا که هنوز زخم های خونین در دست و صورت و سینه شان پس از تلاش برای ترور وی شاهدانی هستند بر جایگاه جهادی بزرگ ایشان، به خصوص در آن برهه از مبارزه با دشمن صهیونیستی.

به گزارش جماران؛ متن کامل بیانیه حزب الله لبنان بدین شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

برادری بزرگ و عزیز امروز از میان ما به سمت خداوند بزرگ و بلند مرتبه شتافت، ایشان کسی جز جناب علامه مجاهد سید علی اکبر محتشمی پور (رضوان الله علیه) نیست، او پس از زندگی مبارک و سرشار از جهاد و مبارزه و با پشتکاری که در خدمت انقلاب و جمهوری اسلامی در ایران وبه خصوص ملت های منطقه مان داشت ،به دیار باقی شتافت . 

او همراه شهید فرمانده شهید سید عباس موسوی (رضوان خدا بر او باد) و دیگر برادران در لبنان ، تلاش های بزرگی را در سال 1982 میلادی بعد از حمله اسراییل به مناطق وسیعی از لبنان جهت تاسیس مقاومت اسلامی در این کشور کردند، و انواع و اقسام پشتیبانی های لازم را تقدیم نمودند . 

همچنین، تلاش های بزرگ وی‌ در خدمت به مسئله فلسطین و پیروزی آن بر همگان آشکار است، چرا که هنوز زخم های خونین در دست و صورت و سینه شان پس از تلاش برای ترور وی شاهدانی هستند بر جایگاه جهادی بزرگ ایشان، به خصوص در آن برهه از مبارزه با دشمن صهیونیستی.

ما در حزب الله صمیمی ترین تسلیت ها را به حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) وتک تک افراد خانواده شریف جناب سید محتشمی پور و همه ی دوستان و همراهان راه و علاقمندان به ایشان بمناسبت درگذشت این سید عزیز و دوست داشتنی تقدیم میکنیم.

و اعلام می داریم که ما در احساس غم و اندوه پس از رحلتشان شریک هستیم، و راضی به رضا و اراده خداوند بزرگ می باشیم، و از خداوند منان برای ایشان رحمت و علو درجات را خواستاریم.

حزب الله لبنان

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.