پیش از ظهر فردا دو نشست مجازی با موضوع «عرفان سیاسی امام خمینی(س)» و «نسبت معرفت و عمل در سبک رهبری امام خمینی(س)» برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) دو نشست علمی با موضوع «عرفان سیاسی امام خمینی(س)» و «نسبت معرفت و عمل در سبک رهبری امام خمینی(س)» برگزار می کند.

این دو نشست علمی پیش از ظهر یکشنبه(9 خرداد ماه) به صورت مجازی برگزار می شود و در نشست اول حجت الاسلام و المسلمین رضا الهی منش و در نشست دوم دکتر سیدرضا شاکری به طرح مباحثی در خصوص موضوعات مطرح شده می پردازند.

 

همزمان با ایام ارتحال حضرت امام خمینی(س)، پژوهشکده امام خمینی با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) سلسله نشست‌های علمی و تخصصی را از روز شنبه 8 خرداد لغایت چهارشنبه 12 خرداد 1400 به صورت مجازی برگزار می‌کند. شرکت در این نشست‌ها برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

گفتی است نشست «عرفان سیاسی امام خمینی(س)» ساعت 9 و 30 دقیقه و نشست «نسبت معرفت و عمل در سبک رهبری امام خمینی(س)» ساعت 11 و 30 دقیقه فردا از طریق آدرس اینترنتی «webinar.ri-khomeini.ac.ir/ch/his» به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

عرفان سیاسی امام خمینی

 

سبک رهبری امام خمینی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.