پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

از سوی مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام مطرح شد:

درخواست از وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای عضو برای تعیین برنامه های پیشنهادی بزرگداشت امام خمینی(س)

سید احمد حسینی؛ مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در نامه ای به وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای عضو این کمیته ستاد برای بزرگداشت امام خمینی (س) خواستار قرار دادن اهم برنامه های پیشنهادی آن دستگاه برای بررسی و ارائه به ستاد مرکزی در اختیار این کمیته تا اول خرداد ماه شد.

دکتر سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)

به گزارش جماران، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در نامه های جداگانه ای برایه وزارتخانه های  علوم، تحقیقات و فناوری،  آموزش و پرورش، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان و دانشگاه آزاد، پیام نور و علمی کاربردی و سازمان جوانان هلال احمر و بسیج دانشجویی برای بزرگداشت امام خمینی (س) خواستار  اهم برنامه های پیشنهادی آن دستگاه ها برای بررسی و ارائه به ستاد مرکزی تا اول خرداد ماه شد.

 

سید احمد حسینی، مسول کمیته امور جوانان،دانشگاهیان وفرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) نوشت:

بی شک حفظ افکار واندیشه های رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی  وترویج آن دربین جوانان ونوجوانان،دانشجویان ودانشگاهیان،دانش آموزان وفرهنگیان وهمه اقشار جامعه ونیز حرکت در مسیر مستقیمی که امام بزرگوار برای رشد وتعالی جامعه و خدمت صادقانه به مردم شریف وقدرشناس ایران اسلامی ترسیم نموده اند، مسئولیت انسانی،دینی وعقلانی همه ماست.

بی تردید رسالت ، ماموریت و وظیفه مسولین نظام  درعمل به افکار واندیشه های انسان ساز امام عزیز  بیش از همه می باشد، و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید نموده اند ،باید در همه سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها وامور اجرایی کشور و در همه ارکان نظام مورد توجه جدی قرار گیرد. و بی شک وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهای فرهنگی، آموزشی، تحقیقی و تبلیغی کشور در ترویج و ونشر اندیشه های حضرت امام مسئولیتی سنگین و مستمر بر عهده دارند.

قشر نوجوان و جوان ودانشجو و دانش آموز عناصر ارزشمندی هستند که بیش از همه باید با افکار واندیشه های حضرت امام آشنا گردند ،تا  به تعبیر آن امام عظیم الشان راحل به عنوان ا مید های  آینده نظام بتوانند به مردم جامعه اشان صادقانه وعاشقانه در آینده خدمت کنند.

با توجه به درگیر شدن کشور از سال گذشته با بیماری کرونا وبر گزاری فعالیتهای آموزشی وفرهنگی در آموزش پرورش و دانشگاه ها و سایر مراکز فرهنگی و ورزشی  بصورت مجازی، برنامه های بزرگداشت حضرت امام در سال گذشته معطوف به استفاده از فضازی مجازی و امکانات رسانه ای گردید. وبا توجه به شرائط موجود، در سال جاری نیز باید از امکانات فضای مجازی و رسانه ای در تحقق این هدف والا بنحو شایسته ای استفاده کنیم.لذا شایسته است برنامه های آن وزارتخانه ،سازمان ونهاد ودانشگاه و سایرمراکز متولی امور جوانان  به سمت استفاده از امکانات فضای مجازی سوق داده شود وچنانچه امکان برگزارجمع های محدود با رعایت اصول بهداشتی باشد اقدامات لازم در بزرگداشت حضرت امام (س) در همه مناسبتها به خصوص در ایام سالگرد آن عزیز همواره جاودان بعمل آید.

مستدعی است اهم برنامه های پیشنهادی آن دستگاه  برای بررسی و ارائه به ستاد مرکزی در اختیار این کمیته تا  اول خرداد ماه قرار گیرد.

درضمن برای هماهنگی بیشتر، دستور فرمائید نماینده آن وزارتخانه -سازمان ونهاد به این کمیته معرفی گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.