نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تأکید کرد: آموزه‌های مکتب امام راحل فراموش‌شدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه آموزه ‌های مکتب امام راحل فراموش ‌شدنی نیست، گفت:عدالت‌محوری یکی از وجوه مهم آموزه‌های امام راحل بود که همواره برای تحقق آن تلاش می شود.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با بیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال تحریف شخصیت امام راحل هستند، گفت: این توطئه آنان نیز با هوشمندی مردم و توجه ویژه نسل‌ جوان خنثی شده و آموزه‌های امام خمینی (ره) تا نسل‌ها تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) در سه بُعد عقلانیت، معنویت و عدالت جمهوری اسلامی ایران را معنا کردند که این سه بُعد، شالوده اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: عقلانیت از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که همواره عاملی برای رشد و بالندگی کشور بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه معنویت همواره سرلوحه کارها در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، ادامه داد: عدالت‌محوری یکی از وجوه مهم آموزه‌های امام راحل بود که همواره برای تحقق آن تلاش می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی به تلاش امام راحل برای توسعه عدالت در کشور اشاره کرد و افزود: نهادهای متولی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سپاه و بسیج به همین منظور تاسیس شد.

به گزارش ایرنا، امام‌خمینی (ره) در روز بیستم جمادی الثانی ۱۳۲۰ هجری قمری مطابق با ۳۰ شهریور ۱۲۸۱ هجری شمسی در شهرستان خمین چشم به جهان گشود و در روز ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ هجری شمسی به ملکوت اعلی پیوست.

امسال سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.