به گزارش روز سه شنبه ایرنا، عزیزاله شهبازی استاندار البرز به همراه مدیران اجرایی و کارکنان این استان با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
شرکت کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.
استاندار البرز در حاشیه این مراسم معنوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایام دهه فجر یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و مقاومت ملت ایران در برابر حاکمان فاسد است.
وی با بیان اینکه حضور مردم برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل یادآور روزهای اتحاد و انسجام در برابر ظلم است، افزود: در سال 57 این انقلاب مردمی با رهبری امام راحل و وحدت مردم به پیروزی رسید.
شهبازی به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه « من یک مو از کوخ نشینان با دنیای کاخ نشینان عوض نمی کنم » اشاره کرد و گفت: این کلام ایشان نشان دهنده ظلم ستیزی و مبارزه با تجمل گرایی است.
وی ادامه داد: امام راحل همراهی با محرومین، مظلومین و ملت ایران را مورد تاکید قرار داده و در این راستا آینه تمام نمای امت اسلامی بودند.
استاندار البرز عنوان کرد: ملت ایران در دوران طاغوت یکصدا پشت سر امام (ره) حرکت کردند تا از جور و فساد حاکمان زمان خود رها شوند.
وی ارتباط با مردم و در کنار مردم بودن را از اصول مکتب امام خمینی(ره) بیان کردند و افزود: مردمی بودن انقلاب اسلامی به اثبات رسیده چرا که در دوران دفاع مقدس، سازندگی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم در صحنه حضور داشتند.
شهبازی افزود: امروز هم در مرحله تثبیت کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باز هم متکی به مردم هستیم، چرا که این انقلاب با حضور و خواست مردم به وجود آمد.
/6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.