سید احمد حسینی مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (س) در بیانیه ای به مناسبت روز قدس تاکید کرد: امسال که روز قدس با فراگیری بیماری کرونا در کشورهای مختلف خصوص ایران اسلامی مواجه می باشد، شایسته است از همه ابزارهای اطلاع رسانی در بزرگداشت باشکوهتر این روز خصوص از شبکه های مجازی بنحو مناسب استفاده گردد.

دکتر سید احمد حسینی، مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)

به گزارش جماران؛ متن کامل بیانیه سید احمد حسینی مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (س) به مناسبت روز قدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(س) در اقدامی الهی   ،اسلامی و انسانی  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام نموده اند.

غصب سرزمین فلسطینیان  و بیرون راندن مردم مسلمان و قتل عام وکشتار سبعانه زن ومرد و پیر  و جوان وکودک در دهها سال  اشغال غیر قانونی وغیر انسانی آن دیار  توسط رژیم صهیونیستی، بر همه مردم جهان  وسازمانهای بین المللی مبرهن و آشکار هست.

ولی دولتها، خصوص دولتهای عربی واسلامی تاکنون نتوانسته اند به رسالت اصلی خود در احقاق حقوق فلسطینیان و استقرار دولتی مبتنی بر آرای مردم آن سرزمین به درستی عمل کنند.

متاسفانه اقدامات جنایتکارانه این رژیم بر علیه مردم مظلوم فلسطین کماکان ادامه دارد، نگاهی گذرا بر روند مذاکرات برای حل مساله فلسطین موید آن هست که مهمترین ابزار برای دست یافتن به حقوق  فلسطینیان ،مقاومت دربرابر اقدامات ضد انسانی  وتسلیم  حاکمان ددمنش آن در برابر خواست بحق مردم  آن دیار مبارک می باشد.

لازم است متفکران، دانشگاهیان، اندیشمندان و سیاستمداران منصف در سراسر جهان به وظیفه انسانی خود درروشنگری وتبیین جنایات این رژیم  در بین مردم جهان به خصوص جوانان و دانشجویان به شایستگی عمل نموده وبه بساط ظلم و جنایت این رژیم برای همیشه پایان دهند.

بی شک مسوولیت این عزیزان در کشورهای عربی و اسلامی بیش از سایر نقاط جهان می باشد.

بزرگداشت روز جهانی قدس فرصت ارزشمندی هست تا بسیج بزرگی از سوی همه اقشار در کشورهای اسلامی وغیر اسلامی  برعلیه این رژیم سفاک صورت گرفته تا جهان بیش از این با این همه سبعیت علیه انسانیت مواجه نباشد.

امسال که روز قدس با فراگیری بیماری کرونا در کشورهای مختلف خصوص  ایران اسلامی مواجه می باشد، شایسته است از همه ابزارهای اطلاع رسانی در بزرگداشت باشکوهتر این روز خصوص از شبکه های مجازی بنحو مناسب استفاده گردد. تا در سالهای آینده با رفع این بلا ،مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی و مردم عزیز در سایر کشورها  با حضور گسترده در راهپیمایی ها ‌ و اقدات فرهنگی و استفاده از سایر ابزارها رساتر از قبل بر  علیه جنایتهای این رژیم وحامیان آن فریاد برآورده و زمینه اسقرار دولتی فلسطینی را فراهم آورند.

سید احمد حسینی

مسول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان وفرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام(س)

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.