یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

آقای عبدالله گنجی ما بیشتر نگرانیم

من نگرانم که گروهی امام را تا آنجا دوست داشته باشند که به نفعشان است. ولی اگر حضورشان در رسانه ای و ارتزاقشان بر خلاف امام و دستور ایشان بود، آن را به بهانه های بی ارزش لاپوشانی کنند. جناب گنجی هر گاه از این مخالفت با دستور امام دست کشید و در رسانه ای مستقل، مطلب نوشت، آنگاه حق دارد خود را نگران راه و اندیشه امام نشان دهد و الا سخنانش بیشتر به جنگ روانی جناحی شباهت دارد.

پایگاه خبری جماران: جناب اقای عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در چند روز گذشته با نگارش سرمقاله ای خطاب به یادگار امام، خود را نگران نشان داده بود. سبب نگرانی ایشان هم دعوت آقای علوی تبار از سید حسن خمینی برای حضور در عرصه انتخابات بود. 

اکنون البته نگرانی ایشان با توجه به توصیه رهبر انقلاب برطرف شده است ولی نگرانی من به عنوان عاشق و دلباخته حضرت امام کما کان به قوت خود باقی است. 

اگر نگرانی ایشان از این بود که چرا گروهی که سابقا نکاتی بر خلاف نظر امام داشته اند، امروز به یادگار امام اقبال کرده اند (و البته به نظرم نگرانی بزرگ ترشان اقبال جامعه به بیت امام بوده) ، اما نگرانی من آن است که چرا امثال گنجی با جسارت کامل بر خلاف وصیت امام عمل می کنند. آیا می توان در حالیکه در رسانه ای که با پول نظامی ها اداره می شود و منتسب به نهاد نظامی است، بر خلاف وصیت و دستور امام و با صراحت کامل، در سیاست دخالت کرد و به نفع جریانی خاص عمل نمود و آنگاه داعیه دار دفاع از امام خمینی بود؟

آقای گنجی آیا تا کنون با خود خلوت کرده است که چرا بر خلاف صریح دستورات و وصایای امام عمل می کند؟

من نگرانم که گروهی امام را تا آنجا دوست داشته باشند که به نفعشان است. ولی اگر حضورشان در رسانه ای و ارتزاقشان بر خلاف امام و دستور ایشان بود، آن را به بهانه های بی ارزش لاپوشانی کنند. 

جناب گنجی هر گاه از این مخالفت با دستور امام دست کشید و در رسانه ای مستقل، مطلب نوشت،  آنگاه حق دارد خود را نگران راه و اندیشه امام نشان دهد و الا سخنانش بیشتر به جنگ روانی جناحی شباهت دارد. و روشن است که آنچه در جنگ های روانی گفته می شود صرفا استفاده ابزاری از سخنان بزرگان است. جنگاوران این عرصه بیشتر گنج یابان منافع خود هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
14 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.