مسئولان، مقامات و چهره های سیاسی کشورمان در پیام هایی فرا رسیدن سال 1400 و عید نوروز را تبریک گفتند.

به گزارش جماران؛ متن پیام ها در پی می آید:

 

علی اکبر صالحی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی را گرامی داشت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی، گفت: امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد و زنگارِ غم و محنت را از دلهای همه ساکنان و عاشقانِ قلمرو ایرانِ فرهنگی و حوزه تمدّنیِ زبان فارسی بِزُداید.

متن پیام علی اکبر صالحی به شرح زیر است:

ناگفته پیداست که اینجانب و بسیاری از دلباختگان و عاشقانِ فرهنگ و تمدّن ایرانی – اسلامی در آستانۀ ورود به آخرین سالِ قرنِ حاضر و آغاز فصل جدید، احساسی دوگانه و ناهمگون را تجربه می‌کنیم. براستی چگونه می‌توان همچون سالهای گذشته، با اطمینان خاطر و شادی مستانه از طلوعِ خورشیدِ حیات بخش بهار سخن گفت و تصویرِ جمع قابل توجهّی از هموطنان عزیز از جمله هنرمندان، ورزشکاران و اهالی اندیشه و سیاست را از نظر دور داشت که در کمندِ این ویروسِ منحوس گرفتار آمدند و رُخ در نقابِ خاک کشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی، به نمایندگی از سوی خانوادۀ بزرگ و افتخارآفرینِ صنعت هسته‌ای، مراتب همدردی عمیق خود را به پیشگاه خانواده‌های مکرَّمِ جان باختگانِ سال ۱۳۹۹ خورشیدی اعلام کرده و برای همۀ درگذشتگان علوّ درجات و برای وابستگان و دلبستگانِ آنان، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد و زنگارِ غم و محنت را از دلهای همه ساکنان و عاشقانِ قلمرو ایرانِ فرهنگی و حوزه تمدّنیِ زبان فارسی بِزُداید.

 

بیا که خاکِ رَهَت لاله زار خواهد شد

زبَس که خونِ دل از چشمِ انتظار چکید

گذشت عمر و به دل عشوه میخریم هنوز

که هست در پی شامِ سیاه ، صبح سپید

 

ربیعی: مقاومت ملی در برجام به کمال خود رسیده است

سخنگوی دولت: ۲۹ اسفند هفتادمین سالگرد ملی شدن صنعت نفت توسط مرحوم دکتر مصدق برای ملت ما یادآور یک حماسه بزرگ اما ناتمام ملی است. لایحه ملی شدن صنعت نفت کنترل این دارایی بزرگ ملی را صریحا در راستای کمک به صلح جهانی معرفی کرد.

اما چنان چه می‌دانیم اتحاد امریکا-انگلستان با توسل به حربه "خطر کمونیستی" عملیات کودتا را شکل دادند.

امروز خوشبختانه آن خط مقاومت نافرجام ملی در برجام به فرجام و کمال خودش رسیده است. دیپلماسی انرژی هسته ای همپای اصل آن انرژی ضرور برای توسعه اقتصادی به پیش می‌رود.

 

خروج از رکود و بازگشت رشد مثبت اقتصاد در ۹ ماهه سال ۱۳۹۹

رئیس کل بانک مرکزی در اینستاگرام نوشت: سالی که پشت سر گذاشتیم، در کنار تمامی سختی‌هایش به خاطر کرونا و فشاری که از ناحیه تحریم ها به مردم، خصوصا طبقات ضعیف و کم درآمد جامعه از نظر معیشتی وارد شد، سال محک تاب آوری اقتصاد و جامعه بود.

علی رغم کاهش دریافتی ارزی بانک مرکزی به رقمی در حد ۱۵ درصد میانگین ۲۰ سال گذشته و کاهش درآمد دولت از این ناحیه، به لطف خداوند و همت مسوولین و صادرات غیر نفت خام،   نیازهای ضروری کشور تامین شد و به اعتراف خود آمریکایی‌ها، فشار حداکثری شکست خورد. به طوری که شاهد خروج از رکود و بازگشت رشد مثبت اقتصاد در ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ بودیم.

 

ظریف: امیدوارم سال جدید پایانی بر فرهنگ سلطه و ستم باشد

وزیر امورخارجه کشورمان در پیام توییتری ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز ابراز امیدواری کرد که سال جدید پایانی بر توسل به خشونت، کشتار، تهدید و فرهنگ سلطه و ستم باشد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حساب توییتری خود با تبریک فرارسیدن نوروز و بهار طبیعت به جهان و کشورهایی که در همسایگی ما تقویم‌ هجری خورشیدی دارند، نوشت: امیدوارم سال جدید با خود برادری و صلح میان ملل به همراه داشته و پایانی بر توسل به خشونت، کشتار، تهدید و فرهنگ سلطه و ستم باشد.

 

 

آذری جهرمی: از محکومان قضاوت آیندگان نباشیم

وزیر ارتباطات نوشت: یک سال دیگر در حال تمام شدن است. به ۱۰۰ سال پیش فکر می‌کنم سال ۱۲۹۹ که پر بود از قحطی و بیماری. بعد به یکصد سال آینده فکر می‌کنم به آن جوانی که در نوروز ۱۵۰۰ فکر می‌کند به یکصد سال قبل‌ترش و از خودم می‌پرسم او ما و زمانه ما را چگونه خواهد دید!؟

به سینا فکر می‌کنم، به علی و محمد، وقتی در ۱۴۵۰ به ما نگاه می‌کنند و به ارزیابی آن‌ها از من، از ما و از این دوران ما. به احتمال زیاد کسانی که نوروز ۱۵۰۰ منتظر سال تحویل نشسته‌اند؛ هیچ کدام تجربه زندگی امروز را ندارند.

وقتی از تاریخ به خود و کارهای خودت نگاه می‌کنی؛ بسیاری از مسایل امروز برایت بی‌ارزش می‌شود و بسیاری دیگر اهمیت پیدا می‌کند. تاریخ جای اولویت‌ها را به هم می‌ریزد. اجازه می‌دهد تا از مسایل خرد و بی‌اهمیت رها شوی؛ و به چشم‌اندازی بزرگ‌تر فکر کنی. به چشم‌اندازی بزرگ‌تر از من و ما، به چشم‌اندازی بزرگ‌تر از رقابت‌های کوچک.

نوروز فرصت نگاه کردن به آینده را می‌دهد و همین آینده است که ما را در برابر ناملایمات امروز و این تجربیات گاه تلخ روحیه می‌بخشد. به ما می‌گوید می‌شود آینده را ساخت. به ما می‌گوید باید در برابر تاریخ آینده، ما از محکومان قضاوت آیندگان نباشیم. نوروز است که به ما یادآوری می‌کند تا دوست داشته باشیم که آن جوان منتظر نوروز ۱۵۰۰ درباره ما، یعنی درباره تاریخ سرزمین‌اش نه افسوس بخورد و نه از نیاکانش عصبانی شود.

نوروز ۱۴۰۰ در حال رسیدن است و شکفتن هر شکوفه یا هر تبریک نوروزی که می‌گوییم؛ در پس خود یک امید را مخفی کرده است. یک امید به تغییر دادن وضعیت زندگی؛ یک تغییر برای ساخت آینده‌ای بهتر. همین که تبریک می‌گوییم یعنی بله می‌شود آینده را بهتر ساخت. با همه زحمت‌هایش، با همه ترس‌هایش و با همه دل‌نگرانی‌هایی که داریم.

امید در هر پیام نوروزی پنهان شده است تا به ما یادآوری کند که آینده را همین ما، همین مایی که به هم تبریک عید می‌گوییم؛ خواهیم ساخت. این که آینده ساختنی است؛ شعار نیست؛ بلکه درس تاریخ است.

به همه آن پیش‌فرض‌هایی فکر می‌کنم که در مقابل امید ما ایستاده‌اند؛ به آن‌ها که می‌گویند کار کار انگلیسی‌هاست؛ آن‌هایی که دوست دارند تا ما فراموش کنیم آینده را ما، تک تک انسان‌های امروز، با تصمیم‌هایمان خواهیم ساخت.

نوروز برایم یادآوری همین امید به ساخت آینده‌ای بهتر است؛ برای خودمان، برای فرزندان‌مان و برای همه آن‌هایی که نوروز ۱۵۰۰ یا ۱۶۰۰ یا … در هنگام لحظه تحویل سال دغدغه‌های کمتری دارند و به پیشینیان خود افتخار می‌کنند.

 

آیت الله جنتی: همه مسئولین با همت مضاعف گره های اقتصادی را بگشایند

دبیر شورای نگهبان در پیامی ضمن تبریک حلول سال جدید تاکید کرد: همه مسئولین کشور با همت مضاعف و همکاری و همیاری و تکیه و اعتماد به ظرفیت‌های داخلی کشور گره‌های اقتصادی را بگشایند و معیشت مردم عزیز کشورمان را بهبود بخشند.

در متن آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان به مناسبت حلول سال ۱۴۰۰ آمده است: حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت مقارن با ماه شریف شعبان المعظم و میلاد حضرت ولی عصر(عج) را به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم بهار طبیعت با بهار جانها همراه شده و سالی سرشار از معنویت، موفقیت و عزت پیش روی ایران اسلامی باشد.

در ادامه این پیام آمده است: سالی که گذشت؛ برگ دیگری از زندگی فردی و اجتماعی ما سپری شد و متأسفانه جمعی از هموطنان عزیزمان را به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا که جهان را درگیر خود کرد، از دست داده و غصه‌دار شدیم؛ بر خود لازم می‌دانم از خداوند متعال برای این عزیزان و همچنین برای شهدای سلامت، طلب غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت نمایم.

آیت الله جنتی در این پیام یادآور شد: جا دارد از ایثار و فداکاری کادر سلامت کشور، پزشکان، پرستاران، بهیاران، پیراپزشکان، بهورزان و کادر بهداشتی و آزمایشگاهی، اورژانس و نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و فعالان اداری و ستادی و جهادی و خیرین سلامت مردمی در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا، از صمیم قلب تشکر و قدردانی نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: در سالی که گذشت به رغم تلاش‌های صورت گرفته برای رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم، اقدامات عملی و ملموسی را شاهد نبودیم و متأسفانه توفیق چندانی در این زمینه حاصل نشد که امیدواریم در سال جدید که مقارن با سالروز ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) است، همه مسئولین کشور با همت مضاعف و همکاری و همیاری و تکیه و اعتماد به ظرفیت‌های داخلی کشور گره‌های اقتصادی را بگشایند و معیشت مردم عزیز کشورمان را بهبود بخشند.

دبیر شورای نگهبان در این پیام تاکید کرد: امسال انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری را در خردادماه پیش‌رو داریم و امیدواریم شاهد رقابت سالم و منصفانه کاندیداهای ریاست جمهوری و در نتیجه برگزاری انتخابات بسیار با شکوه همراه با انتخاب هوشمندانه و مشارکت اکثریت مردم شریف باشیم.

در ادامه این پیام آمده است: سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی سال « تولید،پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها » نامگذاری شده است و إن‌شاءالله به لطف پروردگار و تلاش همه مسئولین و ملت عزیز ایران اسلامی به تمامی اهداف متعالی انقلاب دست یافته و شاهد عزت، شکوه و اقتدار روزافزون کشور و سلامتی، آسایش، آرامش و رفاه مردم عزیزمان و همچنین مسلمانان سرتاسر جهان در این سال باشیم.

 

جهانگیری: از نوروز در برابر همه دردها، درس همدردی و گشودگی بیاموزیم

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور طی پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

متن پیام تبریک جهانگیری به این شرح است:

«نوروز ۱۴۰۰ آغاز ماهی نو، فصلی و سالی نو بر همه ایرانیان، همه همسایگان و همه آنان که به ز یبایی های فرهنگ ایرانی در همه جای جهان دل بستگی دارند، مبارک باد.

از نوروز در برابر همه دردها، درس همدردی، در برابر همه گسستگی‌ها، درس همبستگی و در برابر همه فروبستگی ها، درس گشودگی بیاموزیم.»

 

پیام نوروزی وزیر کشور صادر شد

​رحمانی فضلی با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی، همه خدمتگزاران مردم و به ویژه مردم باکرامت ایران و فارسی زبانان جهان تبریک گفت:

 

بسم اله الرحمن الرحیم

بهار طبیعت نویدبخش تحول و طراوت در حیات بشری است و انسان در مسیر تکامل و تعالی همواره تحول و تازگی را نعمتی گشایشگر در امورات دنیوی و اخروی خود از جانب خالق یکتا می داند. تحول زمانی منشا رویش و بالندگی است که همراه با هدفی والا در مسیر قرب الهی باشد. نوروز فرصتی است تا انسان با خود بیندیشد در سالی که گذشت چه فرصت هایی را از دست داد و بسترساز چه فرصتهایی در سال پیش رو شده است.

سال گذشته جهان به طور ناگهانی در بحران پاندومی ویروس منحوس کرونا واقع شد و هموطنان عزیزمان نیز علاوه برآنکه زحمات و سختی ها و مشقات زیادی را تحمل کردند و ناباورانه در سوگ عزیزانشان نشستند اما صبارانه با درایت و هوشیاری و همدلی توانستند این هیولای بزرگ را که با ابزار تحریم های ظالمانه رژیم ضدبشری ایالات متحده آمریکا و تهدیدات همه جانبه عوامل مزدورش در منطقه  همراه شد، مهار ساخته و در بلوای ناامنی منطقه شرایطی از ثبات و آرامش را رقم بزنند. هرچند تحریمها و پاندومی کووید نوزده فرصتهای ممتازی را از ملت قهرمان ایران گرفت، اما مقاومت و ایستادگی آنها در برابر زیاده خواهی نظام سلطه و مبارزه و مقابله با بیماری کرونا زمینه ساز فرصتهایی شده است که می تواند تحولات عظیمی را در راستای صیانت از منافع ملی و مصالح عمومی میهن اسلامی فراهم سازد. به واقع زبان خدمتگزاران ملت در ستایش و قدردانی از بردباری انقلابی و بینش تمدنی مردم ایران در برابر تجاوزات و تعدیات دشمنان قاصر است اما خداوند عادل و مهربان بنا به وعده"إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ" نوید ظفر و نصرت را به واسطه انفاس پاک ملت بزرگ ایران با اعطای سرافرازی و منزلت و کرامت به ایرانیان در این منطقه پرآشوب به خوبی ارج نهاده است.

در مسیر خدمتگزاری صادقانه و مجاهدانه به ملت باکرامت ایران اسلامی، خانواده سختکوش وزارت کشور اعم از خادمان ستادی و سازمان ها، استانداران، فرماندارن، بخشداران، شهرداران، دهیاران و معاونین و مدیران دوایر مختلف اداری این افتخار را دارند که با وجود مشکلات متعدد به ویژه در تامین منابع مالی و اعتبارات لازم برای توسعه و آبادانی و همچنین مبارزه با کرونا توانستند کارنامه درخشانی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمایند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در سال جدید نیز انتخابات سراسری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و در برخی مناطق خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که امید است مردم همیشه آگاه باردیگر صحنه های حماسه و شکوه را خلق نمایند و با تشریک مساعی و همبستگی ملی به پشتیبانی از تولید ملی و رفع موانع به منظور تحقق توسعه همه جانبه و متوازن بپردازند.

فرا رسیدن سال نو را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری اسلامی،همه خدمتگزاران به مردم و به ویژه مردم باکرامت ایران و فارسی زبانان جهان تبریک عرض می نمایم.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور

 

نوبخت: می‌کوشیم قطار حمایت‌های معیشتی از مردم در ریل خود قرار گیرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پیام نوروز خود تاکید کرد: ی‌کوشیم تا قطار حمایت‌های معیشتی از مردم در ریل خود قرار گیرد تا دولت سیزدهم با توجه به مبانی قانونی این راه را ادامه دهد.

«محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تبریک و تهنیت ایام نوروز و آرزوی سالی توام با سلامتی و سعادتمندی برای تمامی هموطنان یادآور شد: که سال ۱۳۹۹ با وجود آثار ناشی از کرونا و تحریم اقتصادی، سالی پر از مصائب و سختی فراوان برای مردم بود. می‌کوشیم تا قطار حمایت‌های معیشتی از مردم در ریل خود قرار گیرد تا دولت سیزدهم با توجه به مبانی قانونی این راه را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه ارزش خدمات مسوولان کشور به میزان اثربخشی آنها و کاهش آلام مردم است؛ از پشتیبانی مالی از وزارت بهداشت و صدور مجوز استخدام ۵۳ هزار نفر برای تقویت کادر بهداشت و درمان و ترمیم حقوق آنان و نیز متناسب سازی حقوق بازنشستگان و تادیه مطالبات ایثارگران به منظور جبران کاهش قدرت خرید مردم؛ سخن گفت.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در چند ماهه اول سال ۱۴۰۰ همچنان خدمتگذار مردم خواهد بود؛ گفت: می‌رسد قرنی به پایان و سپهر بایگان؛ دفتر دوران ما هم بایگانی می‌کند.

 

ولایتی: امیدوارم سال ۱۴۰۰ با رهایی از ویروس کرونا همراه باشد

مشاور رهبر انقلاب با تبریک آغاز سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: سال جدید که به عطر مهدویت مزین است، فرارسیدن عید نوروز را به همه ایرانیان در سراسر جهان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال ۱۴۰۰ با موفقیت ها و به ویژه سلامت و رهایی از ویروس کرونا همراه باشد.

علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل با بیان اینکه آغاز سال جدید را که به عطر مهدویت مزین است، اظهار امیدواری کرد که با از بین رفتن کرونا، هرچه زودتر شرایط سلامتی و آرامش به همه ایرانیان و جهان بازگردد.

 متن کامل پیام نوروزی اکبر  ولایتی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سال ۱۳۹۹ در حالی به پایان می رسد که ایران و جهان کماکان و پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع ویروس منحوس کرونا با نگرانی ها و تنگناهای ناشی از آن گریبان گیر است و متاسفانه تلخی های فراوانی از این شرایط به ویژه از دست دادن جمعی از عزیزان و هموطنان به وقوع پیوست که برای آنان از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت الهی مسئلت می نمائیم.

در این میان مسئولان و دست اندرکاران و به ویژه مقامات بهداشتی و درمانی کشور و در جبهه مقدم مبارزه با این ویروس، کادر درمانی، بهداشتی و متخصصان و مدافعان سلامت در تلاشی وصف ناپذیر و شبانه روزی که هنوز ادامه دارد، حماسه های بی نظیری را آفریدند و تعدادی از این فداکاران و عزیزان نیز آسمانی شدند و ایثارگری ها و فداکاری های آنان‌ در اذهان ایرانیان ماندگار شد که امیدواریم با همراهی همگان، شاهد ریشه کنی و از بین رفتن این ویروس باشیم.

ادامه تحریم های ظالمانه آمریکا که با همه توان جنگ و تروریسم اقتصادی را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرد و حتی مدعیان حقوق بشر با جلوگیری از ورود دارو و تجهیزات مورد نیاز برای مبارزه با ویروس کرونا، سلامت ایرانیان را نیز نشانه گرفته بودند از جمله تنگناهایی بود که با همت، مقاومت، همدلی و وحدت به اعتراف دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب و پس از گذشت چهار دهه بار دیگر به شکست انجامید.

و اما در ماه های آغازین سال ۱۴۰۰ شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهیم بود که عرصه تجلی اراده و عزم ملت در پاسداری از کشور و نظام در برابر توطئه ها و دشمنی ها خواهد بود و بی تردید با شکوه فراوان به تعبیر مقام معظم رهبری بار دیگر به عرصه وحدت و همدلی مردم ایران بدل خواهد گردید و مسیر اقتدار و عظمت ایران اسلامی که در سایه رشادت ها و ایثارگری های شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و از جمله قهرمان ملی ایران اسلامی سردار شهید سلیمانی محقق گردید، ادامه خواهد یافت.

در آستانه سال جدید که به عطر مهدویت مزین است، فرارسیدن عید نوروز را به همه ایرانیان در سراسر جهان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال ۱۴۰۰ با موفقیت ها و به ویژه سلامت و رهایی از ویروس کرونا همراه باشد ان شاء الله.

همچنین لازم می دانم ضمن تبریک آغاز سال جدید به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، از تلاش‌های رئیس، معاونین، مدیران، اعضاء هیئت علمی و تمامی همراهان تقدیر و تشکر نموده، سالی سرشار از موفقیت و بهروزی آرزو نمایم.

 

قالیباف: ۱۴۰۰، سال بهتری برای همه مردم ایران خواهد بود

‌محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز گفت: سالی که گذشت سال سختی بود ولی دلمان روشن است که ان‌شاءالله ۱۴۰۰، سال بهتری برای همه مردم ایران خواهد بود.

متن پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

سال نو را به همه ملت عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 سال 99 سال سختنی بود، ولی همه مردم ما به ویژه کادر درمانی و پرستاران، معلمین و کارگران با زحمات خودشان واقعا گل کاشتند.

همچنین الان که در خانه هستیم یادی کنیم از مادرانی که هم مادری کردند، هم مدیریت سخت اقتصادی خانه را در این شرایط اداره کردند و هم معلم بچه ها در خانه ها بودند و هم پرستار.

به همه آنها هم خدا قوت می گویم و ان شاءالله سال آینده سال خوب، باشکوه و با آرامشی برای همه ملت ما باشد.

مجددا سال نو و اعیاد شعبانیه را تبریک عرض می کنم."

 

 

تکمیل می شود...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.