​آیین بهره‌برداری طرح‌های ملی دو وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ارزش ۱۵ هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان با حضور روحانی رییس‌جمهوری آغاز شد.

به گزارش جماران، حسن روحانی در دولت دوازدهم با راه‌اندازی پویش جهش تولید هر پنجشنبه یک برنامه افتتاحیه انجام می‌دهد که اکنون با توجه به روزهای پایانی سال، چند هفته است، دوشنبه و پنجشنبه‌ هر هفته آیین بهره‌برداری ادامه دارد.

افتتاح کارخانه گندله سازی سه چاهون یزد و رونمایی از ۲۴۰۰ مرکز مثبت خدمات بهزیستی دو طرح عمده زیر نظر وزارت تعاون، کار  ورفاه اجتماعی است که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری امروز به بهره‌برداری رسید.

مرکز (خدمات بهزیستی) مثبت زندگی مرکزی غیر دولتی است که بر اساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت پس از کسب پروانه فعالیت، مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی (۲۲ خدمت) را در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارایه می‌کند.

امروز همچنین شاهد رونمایی از مرمت و احیای ۳۲۰ اثر تاریخی و فرهنگی زیرمجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوده‌ایم. این طرح‌ها با ارزش سرمایه گذاری ۱۵ هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان با اشتغال‌زایی برای ۱۳۳۵۸ نفر بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.