گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سیدرضا اکرمی: کسانی که قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن را نوشته اند باید اعتراف کنند غفلت کرده اند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کسانی که قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن را نوشته اند باید اعتراف کنند که غفلت کرده اند و در صدد عذرخواهی برآیند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه نویسندگان قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن باید از غفلت خود عذرخواهی کنند، گفت: تذکر و نقد ما و توجه کردن به یک قطعنامه گواه بیداری و هوشیاری مردم است. اعضای شورای هماهنگی تبلیغات و یا هر جای دیگری باید به این هوشیاری توجه کنند تا اینکه مرتکب خطا نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص حذف نام امام خمینی(س) از قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: به ذهن من می آید که انقلاب اسلامی یک قیامت صغری و امتحان جدی است که صالح، ناصالح، انقلابی، غیر انقلابی، هوشیار و خواب را کاملا در آزمون قرار می دهد و معلوم می شود افراد چه وجهه و وضعیتی دارند.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: من به قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن توجه کردم که نام امام خمینی(س) به عنوان معمار و مؤسس انقلاب اسلامی در آن نبود و نوشته ها و روزنامه هایی را هم دیدم که نسبت به این امر اعتراض و حتی اعلام کرده اند که شورای هماهنگی تبلیغات هیچ جوابی نمی دهد که آیا سهو و یا خدای ناکرده عمد بوده است.

وی تأکید کرد: کسانی که این قطعنامه را نوشته اند باید اعتراف کنند که غفلت و اشتباه کرده اند و در صدد عذرخواهی و جبران نیز برآیند. مخصوصا اینکه در رأس شورای هماهنگی تبلیغات آیت الله جنتی حضور دارند و برای آینده باید بیشتر مواظب این موارد نیز باشند.

اکرمی در پاسخ به سؤالی در خصوص تبعات بی توجهی به ذکر نام امام خمینی(س)، گفت: در همه جا باید امام را زنده معرفی کنیم. چون واقعا زنده بوده و هست و می بینیم که رهبر معظم انقلاب و دولت مردان در دهه فجر برای تجدید میثاق و تجلیل از امام می روند. این نشانگر تعهد و تدیّن آنها و فکر دادن به جامعه است و همگان باید این حرمت را داشته باشند و مرتکب غفلت نشوند و اگر مرتکب غفلت هم شدند عذرخواهی کنند.

وی در پایان با بیان اینکه امام به عنوان شاخص و شاه بیت است، اظهار داشت: تذکر و نقد ما و توجه کردن به یک قطعنامه گواه بیداری و هوشیاری مردم است. اعضای شورای هماهنگی تبلیغات و یا هر جای دیگری باید به این هوشیاری توجه کنند تا اینکه مرتکب خطا نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.