پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در مراسم بزرگداشت روز زن مطرح شد؛

روایت روحانی از نقش مهم زنان در انتخابات

روحانی رییس جمهوری در مراسم بزرگذاشت روز زن با بیان اینکه زنان در تعیین سرنوشت آینده کشور و جامعه ما، همپای مردان هستند، تاکید کرد: «در هر انتخاباتی اگر زنان تصمیم بگیرند و وارد صحنه شوند، منتخب آنها پیروز می شود».

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور با بیان اینکه مکتب، مرام و اعتقاد ما، جایگاه برتری برای مرد قائل نیست و برتری در تقوی، علم، کار وکوشش و جهاد است، تاکید کرد که دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای ارتقاء بیش از پیش جایگاه زنان در جامعه انجام داده به گونه ای که امروز 25 درصد مدیریت های میانی و عالی در اختیار خانم ها است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر سه شنبه با تبریک میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر اسلام(ص) و روز زن و مادر، اظهارداشت: زنان منشاء خیرات و برکات در جامعه هستند و بی تردید خداوند جامعه انسانی را به گونه ای آفریده که زنان و مردان مکمل یکدیگرند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه "زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و انقلاب نیز نقش مهمی در فعالیت و طی مسیر تعالی زنان داشته و دارد"، گفت: حق گرفتنی است و زنان حقشان را در انقلاب اسلامی بازستاندند و امروز زنان در تعیین سرنوشت آینده کشور و جامعه ما، همپای مردان هستند و بی تردید در هر انتخاباتی اگر زنان تصمیم بگیرند و وارد صحنه  شوند، منتخب آنها پیروز می شود.

خبر تکمیل می شود...

حجم ویدیو: 2.35M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.