حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری عذرخواهی حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی به خاطر اظهاراتش در مورد آیت الله مصباح یزدی را اقدامی پسندیده دانست.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری به خبرنگار جماران گفت: «عذرخواهی جناب آقای صدیقی از اظهارات اخیرشان که موجب نگرانی و انتقاد بسیاری شده بود اقدامی پسندیده و قابل تقدیر و تشکر است. من به سهم خودم از این اقدام تشکر می کنم.»

امروز حجت‌الاسلام صدیقی از بیان مطالب غیردقیق درباره تغسیل مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی عذرخواهی کرد و گفت: «اولا جا نداشت که من کرامت آیت‌الله مصباح را چنین چیزی بگویم، ثانیاً مطلب دقیق نبود. کرامت آیت‌الله مصباح کتاب‌ها، سخنرانی‌ها، عمل صالح و فرزندان صالح ایشان است».

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • ناشناس

    مسلمون ؛ حل این مشکل از راه دگر چاره کنید . اصل موضوع عذر خواهی چیز پسندیده ای است حرفی درش نیست ولی آقای کاظم صدیقی از دست سخنان بسیار دارند وبااعتقاد این موضوع را بیان نمودندو اگر واکنشها نبود عذرخواهی ئی در کار نبود و صدیقی هایی که تایید گر و تریبون دار ومروج رسمی این مشکل اعتقادی در جامعه هستند وامکانات مادی ومعنوی بر جامعه تحمیل می کنند و آسیب جبران ناپذیر به دین نازل شده می زنند را چاره کنید و جامعه را از دروغ و خرافه پروری، که امروز برای عده ای نام ونان شده است ، نجات دهید .

    پاسخ