پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

بازتاب بگو مگوی مجلسی ها با وزیر جوان در «توییتر فارسی»

فیلتر اینستاگرام یا دلار 20 هزار تومانی؛ کدام یک برای مجلس مسئله است؟

کاربران توییتری به جلسه امروز مجلس و حواشی آن که شامل توصیه های مکرر نمایندگان در خصوص اقدام درباره فضای مجازی و اینستاگرام تا راهکار قالیباف برای کنترل فضای مجازی همانند بازار خودرو و همچنین اظهارات نماینده ای درباره جایگاه ایران در حوزه هواوفضا بود، واکنش نشان دادند.

به گزارش جماران، حضور وزیر ارتباطات در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با حواشی همراه بود. از توصیه های مکرر نمایندگان در خصوص اقدام درباره فضای مجازی و اینستاگرام تا راهکار قالیباف برای کنترل فضای مجازی همانند بازار خودرو و همچنین اظهارات نماینده ای درباره جایگاه ایران در حوزه هواوفضا از جمله مباحثی بودند که کاربران توییتر فارسی درباره آن به بحث پرداختند. 

در ادامه برخی از این نظرات را  می خوانید:

آرش رمضانی نوشت: روزی که دلار به قیمتِ تاریخیِ ۲۰هزار تومن رسید #مجلس وزیر ارتباطات رو احضار کرد تا ازش بپرسه چرا اینستاگرام فیلتر نیست؟!

رضا کاشف مدیرکل سابق بین الملل تامین اجتماعی نیز نوشت: به نظر میرسه یکی از راه‌های کنترل فضای مجازی، بالابردن تعرفه‌های #اینترنت بخصوص برای پهنای باند و حجم‌های بالا باشد. تجربه خودروسازی پیش چشم ماست.

صادق حسینی نیز با اشاره به میزان محدود پهنای باند در دوران قدرت اصولگرایان، در توییتی نوشت: از اصولگرایانی که اینترنت ۶۴کیلوبایت را برای مردم مناسب می دانستند؛ توقع زیادی است به چیزهای‌دیگری غیر از محدودیت و فیلترینگ فکر کنند.

اصولگرایان عاشق تکرار تجربه‌های شکست خورده هستند؛ از فیلرینگ تلگرام؛ غیر از فروش VPN  چه نفعی بردند که حالا دنبال فیلترینگ اینستاگرام هستند؟

زهیر موسوی روزنامه نگار نیز نوشته است: خلاصه درخواست نمایندگان مجلس از آذری جهرمی:  اینستاگرام را ببندید.

محمد مهاجری فعال رسانه ای اصولگرا با توجه به واکنش به سخنان قالیباف نوشت: لشکر عظیم مشاوران قالیباف چکار می کنند پس؟! کم کم دارد دلم برای  قالیباف می سوزد.باید روی صندلی  رئیس مجلس بنشیند و به شعارهایی به عمق یک میلیمترگوش کند.

سارا معصومی به سخنان یکی از نمایندگان مجلس که مدعی تعطیل شدن صنعت فضایی و تنزل رتبه ایران از پنجم به پانزدهم توسط آذری جهرمی واکنش نشان داد و نوشت: اهل فن پاسخ بدهند که ما دقیقا در کدام لیست و طبقه‌بندی و در چه تاریخی در صنعت فضایی جزو ۵ کشور برتر جهان بودیم؟؟!!

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
12 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • ناشناس

    سیر از گرسنه خبر نداره ,نماینده ده هزار رای چطور درد مارو میفهمه؟

    پاسخ