مجید انصاری گفت: به همه منتخبان محترم مجلس یازدهم تبریک می گویم و توفیق آنان را برای خدمت شایسته و حداکثری به مردم شریف و کشور عزیزمان ایران و تحکیم انقلاب اسلامی از خداوند قادر متعال خواستارم.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در پیامی ضمن تقدیر از مردمی که پای صندوق رأی آمدند، به منتخبان مجلس یازدهم تبریک گفت و برای آنها آرزوی توفیق کرد.

به گزارش جماران، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لایضیع اجر المحسنین

اکنون که نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام گردیده است ضمن احترام به نظر آن دسته از هموطنانی که به هر دلیل در انتخابات شرکت نکردند، بر خود فرض می دانم، با تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که به حکم وظیفه انقلابی و ملی کنار صندوق های رأی حاضر و به برگزیدگان خود رأی دادند، به طور ویژه از برادران و خواهران عزیزی که علی رغم وجود مشکلات و نبود امکانات و بدون هرگونه چشم داشت و با فداکاری در ستاد انتخاباتی اینجانب تلاش و کوشش نمودند و نیز احزاب و گروه هایی که اعلام حمایت کردند صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

به همه منتخبان محترم مجلس یازدهم تبریک می گویم و توفیق آنان را برای خدمت شایسته و حداکثری به مردم شریف و کشور عزیزمان ایران و تحکیم انقلاب اسلامی از خداوند قادر متعال خواستارم.

به امید بهروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران

خادم کوچک مردم

مجید انصاری

چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و هشت

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
28 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.