گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

واعظی: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند یک اقلیت برای اکثریت تصمیم می گیرد

محمود واعظی گفت: اعتقاد امام این بود که مشروعیت و قدرت این نظام دست مردم است و مردم هم پای صندوق رای حرف خودشان را جدی می زنند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری حضور در انتخابات را حق مردم دانست و گفت: اگر همه مردم از این حقشان استفاده کنند، مجلسی که تشکیل می شود به نوعی با خواست اکثریت مردم هم جهت است؛ اما اگر از این حقشان استفاده نکنند، یک اقلیت برای اکثریت تصمیم می گیرند.

محمود واعظی در حاشیه حضور در انتخابات، در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار داشت: حضرت امام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام امور را بر پایه رای مردم بنا گذاشت. ما در سال 58 پنج انتخابات داشتیم. یعنی مردم پنج بار بر سر صندوق رای آمدند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری یادآور شد: اعتقاد امام این بود که مشروعیت و قدرت این نظام دست مردم است و مردم هم پای صندوق رای حرف خودشان را جدی می زنند. امیدواریم هرچه عمر انقلاب ما بیشتر می شود، اهمیت بیشتری به این میراث امام گذاشته شود.

وی تاکید کرد: حضور در انتخابات حقی است که قانون‌ اساسی به تک تک مردم ایران داده و اگر همه مردم از این حقشان استفاده کنند، مجلسی که تشکیل می شود به نوعی با خواست اکثریت مردم هم جهت است؛ اما اگر از این حقشان استفاده نکنند، یک اقلیت برای اکثریت تصمیم می گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.