گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

محمد هاشمی: حضور پر شور مردم در انتخابات جواب دشمنان خارجی را می دهد

محمد هاشمی گفت: ما هر روز در معرض یک تهدید یا تحریم از طرف آمریکایی ها هستیم و دشمن بیکار ننشسته است. بنابر این مردم اگر به اقدامات و تحرکات آنها توجه کنند ان شاء الله با حضور معنادار خود در این انتخابات جواب دشمنان خارجی را خواهند داد.

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه حضور پر شور مردم در انتخابات جواب دشمنان خارجی را می دهد، گفت: ما هر روز در معرض یک تهدید یا تحریم از طرف آمریکایی ها هستیم و دشمن بیکار ننشسته است. بنابر این مردم اگر به اقدامات و تحرکات آنها توجه کنند ان شاء الله با حضور معنادار خود در این انتخابات جواب دشمنان خارجی را خواهند داد.

محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگار جماران، با اشاره به فضای کشور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ماهیت انتخابات رقابت است. بنابر این اگر رقابت وجود داشته باشد انتخابات پر شور می شود. اگر رقابت به اندازه کافی وجود نداشته باشد، طبعا با فضاسازی و تبلیغات زیاد نمی توان راه به جایی برد.

این فعال سیاسی اعتدال گرا افزود: مهمترین ویژگی مردم ایران این است که نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند. یعنی تجربه مردم ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده جاهایی که بدانند حضورشان در برابر دشمنان خارجی اثر بازدارندگی دارد حضور پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: نمونه این نوع حضور مردم را در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی 22 بهمن دیدیم. من معتقدم حضور پر شور مردم در انتخابات جواب دشمنان خارجی را می دهد. یعنی انتخابات هم می تواند یکی از صحنه هایی باشد که از این نگاه تحلیل می شود. چون واقعا حضور مردم جنبه بازدارندگی در برابر دشمنان خارجی از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانان منطقه ای آنها دارد.

هاشمی با ابزار امیدواری از اینکه مردم به وظیفه خودشان عمل و در انتخابات شرکت کنند، گفت: ما هر روز در معرض یک تهدید یا تحریم از طرف آمریکایی ها هستیم و دشمن بیکار ننشسته است. بنابر این مردم اگر به اقدامات و تحرکات آنها توجه کنند ان شاء الله با حضور معنادار خود در این انتخابات جواب دشمنان خارجی را خواهند داد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلاتی که تا کنون با تکیه بر حضور مردم در صحنه حل شده اند، یادآور شد: ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال همه مسائلی که داشته ایم را با اتکای به مردم حل کرده ایم؛ مسأله تخاصم دولت آمریکا و مشکلاتی که تحریم ها و تهدیدهای آنها برای ما پیش آورده هم یکی از همین مسائلی است که باید با اتکای به مردم حل شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.